: pn kwie 21, 2008 23:45
jak ustawisz na znaki - zawory nie trafią w tłoki,nic nie zniszczysz.
Nasuwa się pytanie,czy podczas bezkarnego kręcenia WK bez paska rozrządu nie trafił tłokiem w zawory i ich nie skrzywił.
Jak jesteś niepewny sprawdź kompresję na poszczególnych cylindrach.
Częściowa prawda :
dla pierwszego cylindra:
jak przekręcisz WK o 1 obrót ( 360 stopni) bez kręcenia WR ,to dostaniesz iskrę pod koniec wydechu.
jak znowu przekręcisz WK o 1 obrót ( 360 stopni) ustawienie prawidłowe, dostajesz iskrę pod koniec sprężania,czyli tak jak ma być.
p.s. mam nadzieję,że się nie pomyliłem z tym kręceniem
Nasuwa się pytanie,czy podczas bezkarnego kręcenia WK bez paska rozrządu nie trafił tłokiem w zawory i ich nie skrzywił.
Jak jesteś niepewny sprawdź kompresję na poszczególnych cylindrach.
Częściowa prawda :
dla pierwszego cylindra:
jak przekręcisz WK o 1 obrót ( 360 stopni) bez kręcenia WR ,to dostaniesz iskrę pod koniec wydechu.
jak znowu przekręcisz WK o 1 obrót ( 360 stopni) ustawienie prawidłowe, dostajesz iskrę pod koniec sprężania,czyli tak jak ma być.
p.s. mam nadzieję,że się nie pomyliłem z tym kręceniem