jak ustawisz na znaki - zawory nie trafią w tłoki,nic nie zniszczysz.
Nasuwa się pytanie,czy podczas bezkarnego kręcenia WK bez paska rozrządu nie trafił tłokiem w zawory i ich nie skrzywił.
Jak jesteś niepewny sprawdź kompresję na poszczególnych cylindrach.
Częściowa prawda :
dla pierwszego cylindra:
jak przekręcisz WK o 1 obrót ( 360 stopni) bez kręcenia WR ,to dostaniesz iskrę pod koniec wydechu.
jak znowu przekręcisz WK o 1 obrót ( 360 stopni) ustawienie prawidłowe, dostajesz iskrę pod koniec sprężania,czyli tak jak ma być.
p.s. mam nadzieję,że się nie pomyliłem z tym kręceniem
Poprawne ustawienie rozrządu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
zabistaw, czegos tu nie rozumiem.
Wyobraz sobie ze koło zamachowe jest ustawione na znak tak ? przekrec o 360 stopni tak zeby znowu ustawic na znak i wytłumacz mi jak moze byc inne ustawienie tłoka pierwszego jak tak poprzednio ?
co 360 stopni kazdy tłok powraca do tego samego punktu, czyli jak jest znak i za 360 st, znowu znak to tłok robi prace z maksymalnego polozenia OT w dół i spowrotem do góry OT.
Ustawiajac rozrzad przeciez nie wiesz ile razy jest obrócony wał prawda ? ustawiasz na znak tak ? wiec jakby ustawic walek rozrzadu na znak , a pozniej koło zamachowe ( wał) na znak tak zeby było gotowe do spiecia paska to przy załozeniu ze nic sie nie stanie zaworom i tłokom, przekrecisz wał o 360 stopni to nic sie nie zmieni!
Wyobraz sobie ze koło zamachowe jest ustawione na znak tak ? przekrec o 360 stopni tak zeby znowu ustawic na znak i wytłumacz mi jak moze byc inne ustawienie tłoka pierwszego jak tak poprzednio ?
co 360 stopni kazdy tłok powraca do tego samego punktu, czyli jak jest znak i za 360 st, znowu znak to tłok robi prace z maksymalnego polozenia OT w dół i spowrotem do góry OT.
Ustawiajac rozrzad przeciez nie wiesz ile razy jest obrócony wał prawda ? ustawiasz na znak tak ? wiec jakby ustawic walek rozrzadu na znak , a pozniej koło zamachowe ( wał) na znak tak zeby było gotowe do spiecia paska to przy załozeniu ze nic sie nie stanie zaworom i tłokom, przekrecisz wał o 360 stopni to nic sie nie zmieni!
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 300 gości