Strona 2 z 2

: pt cze 10, 2005 12:51
autor: bor0wy
Ale to chyba tez taki kaprys golfikow :-).
U mnie tez jedynka ciezko wchodzi i najlepiej to mocno w lewo i potem 1.
No albo tak jak ktos pisal najpierw 2 potem 1.

Dodam ze jak kiedys mialem nowke golfa 2 1.6D tez tak przy 200tys zrobilo sie i ciezko a nawet bardzo ciezko wchodzila jedynka. Ale skoro mowicie ze da sie to wyregulowac to trzeba by sie przejechac to jakiegos mechanika.

A moze wie ktos ile kosztuje jakis taki przegladzik tzn podpiecie pod kompa i sprawdzenie co tam w srodku siedzi czy wszystko jest GIT?

: pt cze 10, 2005 16:18
autor: pw524
proch82 pisze:ktos jeszcze ma jakis pomysl co z tym zrobic?
Ten typ tak ma ja tak miałem ze wszystkimi skrzyniami ,co do zóltej mazi to się ciesz był konserwowany fluidolem. :grin:

: pt cze 10, 2005 18:31
autor: proch82
zatykac otwor z ktorego wyplywa ten fluidol? czy niech sie konserwuje?:)

: pn cze 13, 2005 21:09
autor: Bajbek19
chlopaki to ja wam powiem tak ze popadaly wam Zimeringi w skrzyni biegow 2x25zł zrobicie to i bendzie na 100 % GIT !!!! miałem to samo i paru koleszków....Warto sprobowac bo co do podciagania linki sprzegła to co jak ktos ma hydrauliczne sprzegło ??? :hmm:

: pn cze 13, 2005 21:09
autor: Bajbek19
chlopaki to ja wam powiem tak ze popadaly wam Zimeringi w skrzyni biegow 2x25zł zrobicie to i bendzie na 100 % GIT !!!! miałem to samo i paru koleszków....Warto sprobowac bo co do podciagania linki sprzegła to co jak ktos ma hydrauliczne sprzegło ??? :hmm:

: ndz cze 26, 2005 12:36
autor: grzes24pl
Witam, mam podobny problem.
Zdaża sie że cięzko wchodzi 1 i 3, a po dłuzszej jezdzie na 5 biegu, na autostradzie najczęsciej zaczyna wyskakiwać piątka.
Jest to golf IV, silnik 1.4

Czy wystarzy wyregulować czy może to coś innego :>??

: pn paź 26, 2009 21:05
autor: Radekslu
Witam
mam taki problem z moim golfem mianowicie nie wchodzi mi 2 i 4 bieg i oczywiście ma luzy o zrobić??

: wt paź 27, 2009 18:37
autor: miomio1
proch82 pisze:przy okazji jeszcze 1 rzecz,czy z tylnej klapy powinno splywac po zderzaku cos o konsystencji wosku,koloru zoltego,wydaje mi sie ze wyplywa z otworu fabrycznego pod zamkiem
To jest konserwacja blacharki wewnętrzna

MK II

: sob lut 27, 2010 18:00
autor: Jarekxxx
Właśnie dzisiaj przerabiałem temat pt:Nieprawidłowości pracy skrzyni biegów...Jakiś czas temu kupiłem zestaw naprawczy-plastikowe tulejki,cięgna,metalowe cięgna,śruba 10 z gwintem M8.Wymiana tulejek-część z poziomu samochodu,część z kanału.Drobna korekta na cięgnie wychodzącym koło kolektora (kanał) i przy lewarku (mimośród) i sprawa się rozwiązała.Trzeba pamiętać żeby ustawić lewarek pionowo,nieruchomo między 3 a 4 biegiem.Dotyczy to naprawy związanej z luzami i drobnymi problemami przy zmianie-wbijaniu biegów. Inna sprawa to wadliwie działające synchronizatory.Warto jednak zainwestować w,, Zestaw naprawczy..."-3godz. i 50pln. MOŻE KOMUŚ POMOGŁEM???

: ndz lut 28, 2010 23:55
autor: Miętus89
u mnie było to samo jedynka nie wchodziła i ruszałem z dwójki , wymieniłem te cięgna od lewarka i wszystko wróciło do normy

Problem ze skrzynia biegów strasznie wysokie obroty

: pn mar 01, 2010 11:07
autor: bartekboy87
Witam nie dawno zakupiłem sobie golfa 3 z silnikiem 1.6 benzyna 75 KM. Mam strasznie wysokie obroty podczas jazdy tym samochodem. Np jade sobie 100Km/h a obrotów mam około 3.500 tysiąca. Cos jest chyba nie tak z tymi obrotami czy ktos mógł by mi pomóc z tym problemem