Wilgoć pod siedzeniem/dywanikiem kierowcy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » czw maja 01, 2008 22:38

Witam. Miałem ten sam problem. Po deszczu dużo wody od strony kierowcy ,pasażera a także z tyłu. Szukałem wszędzie. Rozebrałem cały samochód i nic szczelny jak cholera. Lecz zauważyłem trochę mokrą uszczelkę drzwi od wewnątrz. Wytarłem lałem wodą i nic. Po dłuższych oględzinach doszedłem do tego gdzie przecieka.

Rada dla ciebie : ściągnij boczek z drzwi od strony kierowcy jest tam założona blacha trzymająca silnik podnoszenia szyb i cały osprzęt. Jak kiedyś była chociaż raz ściągana to przez nią leje się do środka. Jest pod tą blachą uszczelka raz odciągnięta jest już do niczego. Sprawdź sobie to. U mnie prawie z każdych drzwi tak przeciekało.

Ważne nie używaj do uszczelniania przecieków silikonu nigdy w motoryzacji nie zda egzaminu po pierwszej zimie bęzie zawsze ten sam efekt najlepsze jest masa poliuretanowa podaję ci linka na allegro .
http://moto.allegro.pl/item356652562_ma ... _boll.html
jak uszczelniasz to tylko tym.



bithmore

Post autor: bithmore » pt maja 02, 2008 07:53

Wez pod uwage to, ze nie kazdemu moze leciec z drzwi. Ja juz doszedlem gdzie mi sie leje, ewidentnie z przodu po kablach, spod tej bialej skrzynki co jest pod podszybciem. Nawet widac stamtad zacieki po starych przeciekach. Nie bede rozbieral drzwi bo to na pewno nie one. Dzieki za rade z ta masa, sprobuje ja dzisiaj kupic choc na silikonie napisane jest ze wytrzymuje temp. od -35 do 180stopni.



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » pt maja 02, 2008 13:26

Z tym silikonem rób jak uważasz tylko wspomnij mnie kiedyś jak znowu będzie się lało. Silikon nie jest wytrzymały na starzenie i to jest jego główną wadą. Ta masa jest używana nawet do uszczelniania połączeń blach sam masz jej już bardzo dużo na samochodzie.
W razie czego powodzenia z silikonem.



bithmore

Post autor: bithmore » pn maja 05, 2008 08:16

Może mi ktoś powiedziec czy po prawej stronie (patrząc przodem do maski) tak to powinno wyglądać czy może tą białą skrzynke coś powinno chronić, mimo że napchałem tam sylikonu dalej cieknie, troche mniej. Niestety dojście tam jest średnie chyba będę musiał to wszystko ściągnąć, nową uszczelke pod skrzynke kupić i założyc jeszcze raz:/ Prosze o potwierdzenie ze tak to powinno wygladac.
Obrazek Obrazek



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » pn maja 05, 2008 09:53

Co do skrzynki to raczej tak powinna wyglądać.
Widzę że postawiłeś na silikon i masz za swoje silikon nie absorbuje wody i nienadaje się do przemysłu samochodowego. Dla tego żadna firma samochodowa nie stosuje silikonu.

Woda jest wredna jak znajdzie ujście to i tak wejdzie. Najlepiej teraz dla ciebie jest rozebrać całą skrzynkę wyczyścić z silikonu i nową uszczelkę wsadzić. Upewnij się według etki jaka tam jest. Jak dam rade to wieczorem podam ci numer uszczelki.



bithmore

Post autor: bithmore » pn maja 05, 2008 11:16

Może nie tyle co sylikon zły bo pewnie i jest co nie mogłem go dobrze rozprowadzić bo bez rozbierania tego, wciskając "paluchami" w każdą szparkę to straszna prowizorka. Niestety nie mogłem tej masy nigdzie dostać (już zamówiłem na allegro) a zależało mi żeby chociaż spróbować pozbyć sie przecieku bo miałem akurat do tego warunki i czas. Teraz rozbiorę i zrobie to porządnie, wymieniając uszczelkę +ta masa dla pewności. Czekam na ten numerek i z góry dziękuje (chyba tylko w serwisie VW go dostane????). Przy okazji rozbierając ten mechanizm od wycieraczek i wyjmując skrzynkę trzeba na coś specjalnego uważać?



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » pn maja 05, 2008 18:10

Witam szukałem na etce numeru uszczelki i niestety nie znalazłem ale przedstawię ci rysunek jak to zdemontować.
Obrazek

Z etki wynika iż to jest cały element który ma w sobie uszczelkę która nie jest wymienialna jako poszczególna część lecz mogę się mylić.
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 18:15 przez hudy21, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » wt maja 06, 2008 01:49

Ta skrzynka to komputer, przynajmniej u mnie jest zamontowany w tym miejscu.



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » wt maja 06, 2008 06:21

Komputer jest zamontowany na środku podszybia i jeszcze nie spotkałem sięz innym umiejscowieniem w golfie IV
bithmore podeślę ci jeszcze wieczorem jak po kolei zdemontowaćmechanizm wycieraczek jak jeszcze nie demontowałeś.
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2008 06:24 przez hudy21, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » wt maja 06, 2008 12:22

hudy21 pisze:Komputer jest zamontowany na środku podszybia
racja, spojrzalem dzis i sie zgadza, to co jest w tamtej puszce?
A mechanizm wycieraczek sciagasz bardzo latwo: wypinasz wtyczke, odkrecasz 3 sruby i masz mechanizm w reku.
Pozdrawiam!



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » wt maja 06, 2008 13:06

Nie wiem dokładnie ale chyba jest to skrzynaka w której są połączenia wiązki silnika w wiązką wewnętrzną ale mogę się mylić.



bithmore

Post autor: bithmore » sob maja 10, 2008 17:21

Zamowilem ta skrzynke w serwisie VW, stwierdzilem ze ja cala wymienie i zaloze nowa. Niby tam jakies przekazniki sa czy coś, generalnie sami sie gubili i nie wiedzieli po co to :)) sklada sie ona z 3 elementow. Zamowilem bo moze moja jest gdzies walnieta (ewentualnie uszczelka od dolu ale jej nie mozna kupic osobno) a jak to bede robil to w innym miescie zupelnie wole miec nowa, w sumie 50zł z groszami, dodatkowo zabezpiecze ta masa poliuretanowa i musi byc ok ;) jak wyciagne ten mechanizm wycieraczej to dostep powinien byc w miare swobodny.



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » sob maja 10, 2008 18:18

Juz wiem co to jest.
W czwartek przeciagalem kabelki do MFA i przy okazji sciagnalem silniczek wycieraczek i rozebralem ta puche. Jest to puszka, w ktorej sa kostki laczace instalacje idaca z komory silnika i komputera do wnetrza samochodu. Jesli chcecie sie przedostac spod dechy do komory silnika to idealnie mozna sobie tamtedy puscic kabelki.
A komputer faktycznie jest na srodku.



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » śr maja 21, 2008 15:25

Po pierwsze chciałem przyznać rację koledze, który napisał żeby nie uszczelniać drzwi silikonem.

Uszczelniłem silikonem i cieszyłem się suchym autem przez trzy tygodnie.
Mam zmodernizowane CarAudio i chyba za głośno słuchałem muzyki bo mi ten silikon wydmuchało.

Kumpel doradził mi żebym uszczelnił klejem do szyb samochodowcyh i tu moje pytanie:

Co będzie lepsze do uszczelnienia drzwi z wygłuszonym Car Adio w MK4? Klej do szyb samochodowych czy ta masa poliuretanowa (czy jakoś tak:) ) która była wspominana wyżej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości