Strona 2 z 2

: pn mar 16, 2009 22:54
autor: Jazz_Blue
Jak znajdziesz to daj znać

: pn mar 16, 2009 23:00
autor: daniel1d
Jazz_Blue pisze:Jak znajdziesz to daj znać
Chodziło mi żebyć Wy sobie sprawdzili w intercarsie.

: wt lip 07, 2009 12:13
autor: malomal
Mam podobny problem do opisywanego.
Mam GOLFa 4 1,6 silnik AKL skrzynia DLP. Otóz objawiajo się to wszystko że na jadąc na biegu puszczając gaz w okolicy 2000obrotów dośc głośno mechanizm różnicowy chodził, coś chrobotało. Nie zwracałem na to uwagi jeździłęm dalej. Niedawno zauważyłem yciek Oleju ze skrzyni na łączeniiu sprzęgła ze skrzynią myślałęm że to w wysprzęglika.

Okazało się jednak że najprawdopodobniej jeden nit z mechanizmu różnicowego oberwał się i zrobił dziurę w korpusie wielkości około 1cm.

Teraz skrzynia do roboty, tylko czy warto ja robic może coś podpowiecie
Może nie uszkodziły się koła w tedy zestaw naprawczy śrób i wymiana nitów na te śruby.
Gdzie dostać ten zestaw naprawczy w inetrcarsie nie mają.

Dzięki

[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 08:22 ]
Już wszystko jasne zerwało dwa łeby nitów na mechaniźmie różnicowym.
Dzisiaj dają do spawania obudowe skrzyni, natomiast zestaw naprawczy śrub do mechanizmu różnicowego ( 02K 498 088 ) w serwisie skody sie dowiadywałem koszt około 360Zł za komplet. Wymieniam odrazu wszystkie nity na te śruby.
Dobrze że koła i łozyska całe.
Dodam że mam skrzynie DLP w GOLFIE 4 1,6 z 1998r silnik AKL.
Grubośc nitów 9mm.