Strona 2 z 3

: sob kwie 12, 2008 02:26
autor: PIOTR5
u mnie było tak ze jak silnik był zimny to miał od 400do 600 obr a jak sie nagrzał to dochodziło do 2500 wogle zariował zmieniłem krokowy i było wszystko ok

: sob kwie 12, 2008 10:53
autor: grandi
U mnie to samo padł krokowiec nie jezdzij nim bo sprzeglo spalisz

: sob kwie 12, 2008 10:54
autor: gailbraith
No chyba zaczynam właśnie myśleć, że to silnik krokowy jest padnięty. Zapomniałem jeszcze napisać, że podczas jazdy bardzo powoli schodzi z obrotów i prawie nie ma hamowania silnikiem tak jakby właśnie krokowiec nie zamykał przepustnicy.

Co przemawia jeszcze za krokowcem? No właśnie to, że po zapaleniu obroty trzyma ładnie na 1000, później zaś zaczyna się podnosić. Też jakby nie zamykał przepustnicy. Bo przy zapaleniu jest ona otwarta tak?

Edycja

Jest jakaś możliwość (próba) ratowania tego krokowca? Czy tylko wymiana wchodzi w grę? Widzę, że oryginał Boch-a to 260zł. Cena potężna muszę przyznać ale jak będzie trzeba to oczywiście się kupi. Zamienniki po 100zł koło, używane (oryginały Bocha-a) po 80.

: sob kwie 12, 2008 18:55
autor: PIOTR5
poszukaj na allegro na giełdzie szroty mi sie udało kupic za 35zł na giełdzie samochodowej a na szrocie chceli 50 nmiby krowowiec mozna naprawic lecz ja nie prubowałem

: śr kwie 16, 2008 17:55
autor: gailbraith
Więc tak, co nowego...

Zaopatrzyłem się już w nowego krokowca, używany, oryginał Bocha. Dzisiaj bym go wymienił ale niestety okazało się, że nie mam torxa 25 (a byłem pewny, iż taki posiadam). Jak się zaopatrzę w to ustrojstwo to będę zakładać silniczek.

Pytanie więc z mojej strony- zakładając krokowca trzeba o czymś pamiętać, coś zrobić? Czy tylko odkręcić, założyć nowy i zakręcić?

: śr kwie 16, 2008 21:14
autor: PIOTR5
tak samo jak wyjmujesz to tak samo srekasz tylko odłacz akumlator choc nie wiem czy to jest konieczne

: śr kwie 16, 2008 21:26
autor: grandi
Zrób tylko restart komputera

: śr kwie 16, 2008 22:14
autor: rross
Ja miałem tak ze na LPG było OK ale na PB obroty wskakiwały na 2000 i falowały miedzy 1800-2200. I stwierdziłem zrobie reset bedzie dobrze. I tak zrobiłem i okazało sie LPG nie utrzymywał wolnych obrotów gasł na zimnym a na ciepłym raz było 400 raz 600 raz 1000 a raz ni pierona (nie wiedzieć czemu) a PB było OK. Dzadzwoniłem do gaziarza i powiedział żeby podregulować (ustawić 1000 obr)czarną śrubką na parowniku tą między dwoma wężami....
podjechałem do niego i okazało się że jest OK

: śr kwie 16, 2008 22:21
autor: grandi
Sonda mierzy LPG a tam są trochę inne wartosci i to dlatego

: śr kwie 16, 2008 22:59
autor: gailbraith
Jutro wymienię krokowca i będzie wiadomo czy to on powodował problem.

[ Dodano: 17 Kwi 2008 20:38 ]
Krokowiec wymieniony i jak ręką odjął. Zapalanie auta wprost ideał. Łapie zaraz i pięknie trzyma obroty (wczoraj na starym krokowcu już miałem ogromne problemy auto nawet zapalić). Teraz jest naprawdę super ;)

Po rozgrzaniu auto trzyma ładnie na 1000 obrotów na benzynie i około 900-950 na gazie.

A co najbardziej śmieszne, że naprawiłem dziś obroty a padły mi wycieraczki z przodu ;) Ech... ale i tak to auto kocham ;)

Panowie dzięki za pomoc i dla wszystkich Was po punkcie, niestety tylko tym mogę podziękować.

: pt kwie 18, 2008 22:46
autor: wedr
gailbraith pisze:padły mi wycieraczki z przodu ;) Ech... ale i tak to auto kocham ;)
cóż
miłość najdroższa jest?..
hmm
właśnie
silniczek lub manetka, prawda? ;)

: śr kwie 23, 2008 18:02
autor: korzeń
Koledzy mam pytanko: czy wymieniajac krokowca ten drugi musi byc z silnika o takim samym oznaczenia czyli w moim przypadku RP??

: śr kwie 23, 2008 18:53
autor: wedr
korzeń pisze:czyli w moim przypadku RP??
tak

: śr kwie 23, 2008 21:09
autor: korzeń
wedr pisze:
korzeń pisze:czyli w moim przypadku RP??
tak
dzieki, hehe moze mi jeszcze powiesz skad wziac tego krokowca?? bo nigdzie nie ma,ani na szrotach,ani po allegro juz dluzszy czas nie moge znalesc :otepienie: