Wymiana rozrządu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
12 katną nasadką (chyba 19) łapiesz śrubę wału korbowego a imbusem 8 odkręcasz 4 śruby które mocują kółko. (Ta duzą śruba 12kątna nie trzyma kółka !!!)
[ Dodano: Sob Maj 17, 2008 14:58 ]
szopek87, nie maksymalne tylko martwe
[ Dodano: Sob Maj 17, 2008 14:58 ]
szopek87, nie maksymalne tylko martwe
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 14:56 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- dyzio86
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
- Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
- Kontakt:
dzieki sas_gti,
chyba nie dam rady , brak narzedzi do takiej roboty, tam nawet nie ma jak reki wsadzic wiec nici z roboty
ile moze kosztowac wymiana paska , pompy wody i simeringu?
chyba nie dam rady , brak narzedzi do takiej roboty, tam nawet nie ma jak reki wsadzic wiec nici z roboty
ile moze kosztowac wymiana paska , pompy wody i simeringu?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dasz rade tylko zdejmij koło (felgę :p) , musisz mieć nasadkę 12kątną 19mm oraz imbus 8 mm.
Po nasadkę jechałem ostanio w niedzielę do castoramy i zapłaciłem z 10 zł za stanleya.
[ Dodano: Sob Maj 17, 2008 15:21 ]
Jak bediesz zdejmowałpasek to niech auto bedize na luzie i nie kręć ani wałkie mwtedy ani wałem. A zanim wyjmiesz pasek to ustaw w GMP (juz wiesz co to jest) i srpawdź wszystkie znaki. Mozesz sobie porobic swoje kreski na kolach zeby pozaznaczac po swojemu. Jak zlozysz to obróć wałem ze 2 razy i sprawdz ponownie ustawienie znaków i naciag
I nie kręć wałem gdy pasek jest wyjęty (ani wałkeim)
Po nasadkę jechałem ostanio w niedzielę do castoramy i zapłaciłem z 10 zł za stanleya.
[ Dodano: Sob Maj 17, 2008 15:21 ]
koło pasowe to jest beż żebów i pracuje na nim pasek osprzetu a koło żebate ma zeby i pracuje na nim pasek rorządu , to dwa rózne koła.dyzio86 pisze:wszystko do wymiany kupilem.mam pytanie dotyczace samej wymiany...czy zeby ustawic dobrze rozrzad to przy odkrecaniu trzeba na cos konkretnie uwazac czy samo ustawianie jest wazne dopiero przy skladaniu , po wymianie paska i pompy?
a i gdzie jest pompa wspomagania?
i co to jest pozycja GMP? i czy koło pasowe walu rozrzadu to inaczej kolo zebate ?
Jak bediesz zdejmowałpasek to niech auto bedize na luzie i nie kręć ani wałkie mwtedy ani wałem. A zanim wyjmiesz pasek to ustaw w GMP (juz wiesz co to jest) i srpawdź wszystkie znaki. Mozesz sobie porobic swoje kreski na kolach zeby pozaznaczac po swojemu. Jak zlozysz to obróć wałem ze 2 razy i sprawdz ponownie ustawienie znaków i naciag
I nie kręć wałem gdy pasek jest wyjęty (ani wałkeim)
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 15:22 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.
- dyzio86
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
- Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
- Kontakt:
wg książki trzeba ściągnąć koło pasowe wału korbowego.sugeruje się kiążką bo sam nie wymieniałem jeszcze paska , rozrządu wogóle.szopek87 pisze:a po co Ci je odkrecac???
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
- dyzio86
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
- Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
- Kontakt:
dokładnienorek111 pisze:jesli nie zwali koła pasowego to osłony nie zdejmie tym samym i paska
stary pasek mozna by uciąć , tylko po co jeśli potem nie da rady włożyć nowego
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
- dyzio86
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
- Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
- Kontakt:
to znow ja-za kolem pasowym wala korbowego jest jeszcze jakies kolo zebate walu korb??czy to jest tylko jedno.
odkrecilem te 4 imbusy ale te kolo bez zebow (pasowe) dalej sie trzyma i jak wykrecic ta duza srub 12katna jesli te kolo sie obkreca.
odkrecilem te 4 imbusy ale te kolo bez zebow (pasowe) dalej sie trzyma i jak wykrecic ta duza srub 12katna jesli te kolo sie obkreca.
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 13:44 przez dyzio86, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
- dyzio86
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
- Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
- Kontakt:
T.O.B.I., zeszlo dzieki wielkie
mam pytanie co do wymiany simeringu wału rozrządu za kołem zebatym.trzeba te koło sciagnac(gorne) odkrecajac je normalnie?
mam pytanie co do wymiany simeringu wału rozrządu za kołem zebatym.trzeba te koło sciagnac(gorne) odkrecajac je normalnie?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
tak zablokuj jakims duzym srubokrentem i tam jest normalny gwint, tylko ciezko bedzie szlo bo sruba jest na klej wkrecona, leci ci z tego simeringu? bo jesli nie to go nie ruszaj, a jak sie saczy no to juz wiesz
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 402 gości