Strona 2 z 69
: czw kwie 17, 2008 22:45
autor: Oli
seti pisze:a zna może ktoś kto by za rozsądną cenę wyciągnął dwa PINy ze starego i nowego licznika w wawie lub okolicach?
myślę że w wawie nie powinieneś mieć z tym problemu, ja 50pln dałem ale to w "naszych"okolicach
: czw kwie 17, 2008 23:02
autor: zaprzal
seti, na forum viakena lub obd2.pl znajdz kogos ze swojej okolicy
: czw kwie 17, 2008 23:50
autor: lukjar7
zaprzal pisze:lukjar7 pisze:
PS.
lukjar7, wiesz jak sie niektorzy cenia za naprawe jak zobacza, ze ktos probowal grzebac na wlasna reke?
każdy chce zarobić a jak ktoś ma okazje zeby zedrzeć to to wykorzystuje
: pt kwie 18, 2008 00:26
autor: zaprzal
lukjar7 pisze:okazje zeby zedrzeć
okazje zeby zedrzec lub okazje zeby dac nauczke
EOT
: pt kwie 18, 2008 01:12
autor: Marcinek
ja za sciagniecie 2 pinow zaplacilem 50zl z czego jeden za friko moj znajomy a drugi u mechaniora po ostrej znajomosci
Ogolnie FIS zajebista sprawa, warto to podlaczyc, u mnie akurat nie bylo w ogole problemu i jeszcze kolega
Oli wlaczyl mi funkcje ile km na baku. Jestem zadowolony w 100%. Kwestia znalezienia odpowiedniego licznika. A czy w 99 byl duzy fis? bym jeszcze sie sprzeczal ale moge sie mylic
: pt kwie 18, 2008 08:48
autor: greg
no dobra - a może ktoś wie skąd wziać adapter CAN - żeby podpiąć zegary z CAN do auta bez CAN? Jedyny problem jaki jest to to że nie działa przez to obrotomierz
: sob kwie 19, 2008 00:51
autor: luzipower
no to się teraz przestraszyłem ! właśnie zakupiłem zegary:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=342004381
ja mam 99 rocznik ! już się modlę, aby było wszystko si ! (immo generacja + CAN)
[ Dodano: 19 Kwi 2008 01:05 ]
greg pisze:no dobra - a może ktoś wie skąd wziać adapter CAN - żeby podpiąć zegary z CAN do auta bez CAN? Jedyny problem jaki jest to to że nie działa przez to obrotomierz
: sob kwie 19, 2008 13:44
autor: Oli
greg, na ebayu widziałem tylko że cena
trochę duża
: sob kwie 19, 2008 14:02
autor: greg
no mam plana jak to ominac jutro jak sprawdzę to powiem
: sob kwie 19, 2008 14:09
autor: Niemiec
greg pisze:no mam plana jak to ominac jutro jak sprawdzę to powiem
czekam z niecierpliwoscią Mistrzu
Jak zozkminisz to, to zamawiam 1/2 fis
: ndz kwie 20, 2008 15:32
autor: greg
plan się nie sprawdził - nie działa
[ Dodano: Nie Kwi 20, 2008 3:35 pm ]
dla tych co kombinują ze wsadzeniem zegarów a auta maja na przełomie 98/99- jeśli z kompa silnika z pinu 29 i 41 wychodzą przewody pomarańczowo/brązowe i pomarańczowo/czarne to komp silnika obsługuje CAN - czyli jest 99% szansy ze zegary zahulają - jeśli natomiast takich przewodów nie ma - to pomimo pociągnięcia ich - komp nie obsługuje CAN - i będą problemy
: ndz kwie 20, 2008 17:26
autor: Niemiec
greg pisze:plan się nie sprawdził - nie działa
[ Dodano: Nie Kwi 20, 2008 3:35 pm ]
dla tych co kombinują ze wsadzeniem zegarów a auta maja na przełomie 98/99- jeśli z kompa silnika z pinu 29 i 41 wychodzą przewody pomarańczowo/brązowe i pomarańczowo/czarne to komp silnika obsługuje CAN - czyli jest 99% szansy ze zegary zahulają - jeśli natomiast takich przewodów nie ma - to pomimo pociągnięcia ich - komp nie obsługuje CAN - i będą problemy
a miałem taką nadzieję... Więc zostaje tylko zdobycie unikatowego adaptera...
: ndz kwie 20, 2008 17:29
autor: greg
Niemiec pisze:Więc zostaje tylko zdobycie unikatowego adaptera...
no nie do końca - można zegary takie kupić co mają FIS i numer xxx 919 xxx
: ndz kwie 20, 2008 17:32
autor: Niemiec
greg pisze:Niemiec pisze:Więc zostaje tylko zdobycie unikatowego adaptera...
no nie do końca - można zegary takie kupić co mają FIS i numer xxx 919 xxx
te zegary to pewnie będzie większy unikat niż ten adapter...
A cena ich, jak ktos będzie wiedział co sprzedaje, kosmiczna...