Strona 2 z 2

: wt kwie 01, 2008 15:23
autor: bogik
moze potrzebujesz pierscieni centrujacych?

: wt kwie 01, 2008 15:52
autor: T.O.B.I.
tak jak ktos wczesniej napisal do sprawdzenia geometria jesli ciagnie w ktoras strone, a druga zecz to zeczywiscie jesli felgi sa od innego auta moga byc potrzebne pierscienie centrujace, trzecia sprawa wymienilem opony na letnie nowki, alufelgi krecone na maszynie sa proste i 5g na dwoch wyszlo wyjechalem z warsztatu no i super, po przejechaniu 1000km w trasie zauwazylem lekkie drganie kierownicy, do warsztatu z reklamacja wywazania - do kazdego kola dodal kolo 10-15 g wiec nowe oponki sie ukladaja

[ Dodano: 01 Kwi 2008 15:54 ]
a propo mozna sprobowac upuscic troche powietrza w kolach

: wt kwie 01, 2008 16:39
autor: petek20
bogik pisze:moze potrzebujesz pierscieni centrujacych?
są założone :grin:

: wt kwie 01, 2008 20:54
autor: falla_x
nie chce zakladac nowego tematu ale mam tez problem z drzaca kierownica po zmianie opon z zimowych na letenie kierownica drzy dodam ze mam nowy komplet zarowno felg i oponek wywazonych w dobrym zakladzie i teraz nie wiem co to moze byc ? smaochod nie sciaga jedzie idealnei prosto a przy jezdzie czuc takie mrowienie na rekach takie drzenie co to moze byc ? czy tak zachowuja sie opny 195/50 ? bo nigdy wczesniej nei jezdzilem na 195 tylko jezdzilem na 185 max szerokosci jesli mozecie doradzcie cos

[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 8:57 pm ]
dodam ze felgi po wywazenieniu lezaly jakies 2 mieciace jedna na drugiej nie jezdzone ale przecie to chyba nie jest ten powod ? przeciez cala zime leza czasami opony z felgami i powinno byc ok dodam ze odwazniki mam przyklejane

: śr kwie 02, 2008 09:57
autor: T.O.B.I.
jezeli elementy zawieszenia sa sprawdzone i sprawne a na nowych oponkach przejechane przynajmniej 1000km to jechac na sprawdzenie wywazenia, nowe opony musza sie ulozyc, w zaleznosci rowniez od opon bardzo ostre hamowanie moze je pofaldowac

: śr kwie 02, 2008 11:18
autor: kamien11985
miałem podobna sytuacje wyważane 4 razy, sprawdzałem opony i nic okazały się pierścienie dystansowe za luźne (kupiłem oryginały), wkońcu mechanik rzucił przód na tył i jest spokój posprawdzaj pierścienie i porządnie wyważ. Jakiego typu trzęsienie? góra dół czy na boki? podobno góra dół to zła opona a na boki to felga pozdrawiam :kac:

: śr kwie 02, 2008 16:32
autor: falla_x
ja na nowych felgach i oponach zrobilem 200km wiec T.O.B.I., mowisz ze mam jeszcze jakies 800km do zrobienia zeby oponka sie ulozyla i bylo znia wszyskto ok ?

moze i faktyczne po jakism czasie bedzie lepiej powiem tak to nie jest widoczne trzesienei kierownica na boki czy gora dol poporstu jak trzymam obie rece nakierownicy to czuje mrowienie taka trzesiaweczke

: śr kwie 02, 2008 16:43
autor: T.O.B.I.
nie nie nie mialem na mysli samego ulozenia sie opony, trzeba by po tym 1000 km podjechac na sprawdzenie i dowazenie felg z oponkami, ja tez czasem czuje takie mrowienie na kierownicy moze to byc spowodowane nierownoscia nawierzchni

: śr kwie 02, 2008 16:56
autor: falla_x
wczesniej jezdzilem na profilu 60 a tej zimy na 175/65 wiec moze 50 tak ma ze poporstu czuje sie bardziej nierownosci drogi na kierownicy ? nigdy wczesniej na profilu 195/50 ni ejezdzilem tym golfem zreszta zandym samochodem z taka opona

: śr kwie 02, 2008 17:00
autor: petek20
do kamien 11985

pierścienie oryginały? a czym się różnią od normalnych, ja mam kupiony taki rozmiar jaki trzeba, jak zakładełem koła to sprawdziłem czy dobrze jest osadzone na piaście i było wszystko ok, a kierownica po prostu drga nie wiem w którą stronę

: czw kwie 03, 2008 11:11
autor: kamien11985
przerzucenie się z profilu 175/65 na 195/50 to jak z maluszka do VR6 heh różnica będzie dość spora przede wszystkim odczucie nawieszchni po jakiej jedziesz to znaczy drobne dziurki ale co innego wstrząs od dziury a bicie koła (ciągłe wstrząsy) poza tym opona 50 dobrze się trzyma na zakrętach jest twardsza komfort nie idzie w parze z osiagami :bigok:

[ Dodano: 03 Kwi 2008 11:16 ]
oryginały w tym sensie: raz że kupione pod wymiar a dwa ze nie jakies tam toczone jakie można dostać w szerokiej gamie po różnych warsztatach tylko 4 sztuki dedykowane do vw kupowane w serwisie np

: ndz cze 22, 2008 22:49
autor: petek20
a więc w moim przypadku to drganie było spowodowane tym że oponki były nowe i musiały się ułożyć, co prawda przejechałem na nich około 4 tys. km, i podjechałem na wyważenie przednich kół jeszcze raz na ten sam warsztat gdzie je zakładałęm, wyważyli jeszcze raz, nie wiem ile założyli gram , ale problem z głowy, żadnych drgań :grin: dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam