Strona 2 z 2

: sob kwie 05, 2008 13:29
autor: kamien11985
miałem wajnięty czujnik halla w aparacie i odpalił przejechał 100m i padł silnik i po jakimś czasie znów można było odpalic i tak w kółko. niestety musze vsie padłaczyć do tego tematu bo mam identyczne objawy jestem przygotowany na kupno sobdy... mechanicy straszyli mnie że to moze byś przepływomierz... aparat zapłonowy przyczyn takich objaw jest multum dlatego niezbędny jest komp na który pojade 10 (po wypłacie;]) wtedy napisze wam co tam wyczytał mechanik :grin:

[ Dodano: 05 Kwi 2008 13:30 ]
mój silnik to 2.0 16v KR troszke bardziej skomplikowany

: sob kwie 05, 2008 16:13
autor: d.milas
gibek1987, powiesz coś więcej, masz gaz? Kiedy były wymieniane świece kable WN?

: sob kwie 05, 2008 16:37
autor: gibek1987
d.milas, nie mam gazu. Auto kupiłem w marcu wiec nic z tych rzeczy nie zmieniałem. Widziałem dziś ze kable są firmy beru wiec pewnie seryjne jeszcze. wątpię żeby to zmieniane było bo ma przejechane nie cale 150000.
podejrzewam sam ze na jednej świecy chyba kuleje.. ale to tylko moje przypuszczenia :((

tak wogole widzę ze tez jeździsz gtikiem, wiec liczę na Ciebie :P

: ndz kwie 06, 2008 21:05
autor: agrala
sprawdz jak dmucha z tlumika bo moze masz zapchanego kata
wymien swiec - to nie duzy koszt a moze pomoc
przewody fabrycznie montowan to bosch a nie beru wiec byly zminiane
beru maja kiepska opinie wiec moze sa uszkodzone
przewody mozsz sprawdzic spryskujac je woda i odpalajac silnik-najlepiej jak jest ciemno
jak beda uszkodzone to skacza po nich iskry

[ Dodano: 06 Kwi 2008 21:07 ]
nie bedzie to wina filtra powietrza