1.8 ABS przerywa, dławi się, nie wkręca na obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » pn mar 31, 2008 12:35

Marcin SoYa pisze:hmm ... ale też myślę ...
czy czasem rozrząd nie przeskoczył o ząbek/parę, zapłon mialem od zawsze przyśpieszony - może przeskoczyło i nie może się odnaleźć ... w każdym razie furke raczej oddaję do mechanika.

nie przepali bo jak zalałeś takie paliwo jak ja na orlenie z rozpuszczalnikiem to szlak trafiły wtryski a paliwo poszło pierścieniami do miski olejowej (powąchaj bagnet czy oby paliwem nie wali i czy olej ci nie spływa)jak kopci to tak jak mój tylko że ja wymieniłem cały silnik z wtryskami i z komputerem taniej wyszło niż robocizna , kopci bo ci paliwo zalewa wtryski , sprawdź czujnik cieczy , sondę , świece zapewne okopcone dodam że mój golf erek po zatankowaniu paliwa zaczął sie strasznie zachowywać ale myślałem że to coś sie w pompie paliwa przytkało tankowałem verwe tego feralnego dnia przejechałem 800 kilosów a spalił mi paliwa przeszło dwieście litrów a dizel przy moim jeżeli chodzi o kopcenie to był pikuś jestem, tylko wdzięczny mojemu golferowi że dowiózł mnie do domu bo w garażu już nie odpalił skonał na amen , prędkość maksymalna z jaka jechał to 140 bo tylko z taka dało sie jechać a zasada jest taka przy zalewaniu wtrysków przez paliwo im wolniej tym gorzej im szybciej tym lepiej tylko wtedy ciężko go rozbujać pozdrawiam teraz tak wygląda to po
wymianie silnika Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 12:41 przez trepicjusz, łącznie zmieniany 2 razy.


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » pn mar 31, 2008 13:34

trepicjusz, no własnie wrócilem z garażu - rozrząd wporzadku, znaki się zgadzają.
jakbym miał zmieniać silnik to bym wsadził już 2.0 16v ale może uda się tego odratować.



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » pn mar 31, 2008 13:48

Kurde no ja mam nadzieje, że obejdzie sie bez wymiany silnika... u mnie poprostu silnik nierówno pracuje i kopci, a osiągi są bez zmian... :/


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » pn mar 31, 2008 14:02

Marcin SoYa pisze:trepicjusz, no własnie wrócilem z garażu - rozrząd wporzadku, znaki się zgadzają.
jakbym miał zmieniać silnik to bym wsadził już 2.0 16v ale może uda się tego odratować.
jeżeli paliwo nie poszło ci do miski olejowej to masz dwie opcje z tych tańszych pisałem wcześniej a z droższych to wtryski do wymiany lub sterownik , jest jeszcze opcja uszczelki pod głowica i morze wtedy dymić ale takiego spalania by nie miał na pewno przez uszczelkę wtryski zalewane są przez paliwo , a paliwo nie jest spalane w komorze zresztą po zdjęciu głowicy będzie, widać ja swój silnik miałem zrobić ale jak wszystko przeliczyłem przekalkulowałem to taniej wyszedł mi silnik używany sprawny z wtryskiem i sterownikiem a le starego szkoda bo był GTi w warsztacie jak w warsztacie cmokną pomyślą , strzela z zęba pół silnika rozbiorą , jakimś syfem zaleją ala doktor żeby z 2 michy jakoś pochodził i później to samo do tego pójdą nowe koszty typu olej , świece bo pewnie zakopcone , sonda , filtry ja na twoim miejscu przemyślałbym temat jak masz znajomego mechanika to można myśleć o naprawie ja sam swój silnik przekładałem z kolega który w warsztacie pracuje i cała przekładka kosztowała mnie 150 zł


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » wt kwie 01, 2008 17:56

okazało się że rozrząd przeskoczyło ząbek ... do tego kopułka wypalona, oddałęm do mechanika to mi ustawił rozrząd, zapłon i wymienił kopółkę do tego wykasował błędy z kompa.
I Autko Działa :) troche na wolnych jeszcze się gubi - ale kwestia dotarcia.



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » czw kwie 03, 2008 18:30

dziejo pisze:
Kisiel pisze:sprawdzales w jakim zakresie pracuje Hall??
a w jakich zakresach ma pracowac ???
0-7,5V
rezystancja przy 20st C -->ok 540 omów


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Ale LIPA

Post autor: 2RaZ » pt kwie 04, 2008 10:57

NO to ładnie, dzisiaj mając zamiar odstawić auto do warsztatu stwierdziłem, że sprawdzę najpierw olej bo auto trochę stało no i po wyjęciu bagnetu widzę olej - prawie biały....
Po odkręceniu korka oleju widzę szlam...
Czyli albo uszczelka pod głowica albo pęknięta głowica...
Okaże się wszystko w poniedziałek.
Ale odrazu chciałem się spytać jak wyglądałaby sprawa swapu z 1.8 ABS na 2.0 8v ?
Czy trzeba coś przerabiać? czy skrzynia będzie pasowała? sprzęgło? itp....
Będę wdzięczny za każdą pomoc. Moze macie lepszy pomysł np żeby wsadzic jakiś inny silnik?
POzdrawiam!


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości