Strona 2 z 2

: pn mar 31, 2008 20:02
autor: krzysio1985
widzisz...zdania sa podzielone:)manometruj:)

: pn mar 31, 2008 20:56
autor: tomek860
Witam, ja robiłem w swoim RP remont silnika po tym jak obróciło na panewkach. Po rozebraniu okazało się, że silnik był w zaj**bistym stanie jak na 270tyś km. oprócz szlifu wału wymieniłem pierścienie, uszczelniacze, polerowane zawory, planowana głowica, rozrząd, wymiana oleju, filtra, i uszczelki- za to wszystko zapłaciłem 1000 zł. Teraz przynajmniej wiem co mam. Od remontu zrobiłem ponad 10tyś km i wszystko jest w super stanie, nie oddam auta jeszcze przez długi czas:) Na początku też chciałem kupić drógi silnik ale mój sąsiad ma golfika PN i rok temu też robił remont i zrobił już na nim ponad 50 tysiaków.
Moim zdaniem lepiej zrobić remont u sprawdzonego mechanika a nie u pana Czesia, niż kupić jeszcze gorszą padakę.

: śr kwie 02, 2008 00:38
autor: myszyn81
Napiszcie coś więcej na temat kosztów remontu. Mój Golf 4 1,6 właśnie stoi w warsztacie pod Wawą i będzie przechodził generalkę po konkretnym zatarciu. Koleś z warsztatu wycenił to wszytko na ok 1000 PLN o ile nie wyjdą żadne kwiatki.

Napiszę Wam ile zapłaciłem.

: śr kwie 02, 2008 23:46
autor: jackyz
myszyn81 pisze:Napiszcie coś więcej na temat kosztów remontu. Mój Golf 4 1,6 właśnie stoi w warsztacie pod Wawą i będzie przechodził generalkę po konkretnym zatarciu. Koleś z warsztatu wycenił to wszytko na ok 1000 PLN o ile nie wyjdą żadne kwiatki.

Napiszę Wam ile zapłaciłem.
Jeżeli jest to cena z robocizną to jest to dobra cena.

: czw kwie 03, 2008 00:04
autor: Grzebaluch
jak wczesniej bylo napisane remont silnkia nie gwarantuje poprawy i to sie sprawdza nie koniecznie musi byc spaprany przez fachowcow ktorzy szlifuja wal czy wkladaja tuleje. Moim zdaniem lepiej jest poszukac silniczek i wstawic caly bo co zlozone przez Made in Germany to smiga az milo tylko najlepiej znalezc silnik na chodzie sprawdzic cisnienie.sprezanie i dopiero wyciagnac i wstawic do siebie.Przemysl sprawe.

: czw kwie 03, 2008 03:04
autor: krzysio1985
Panowie,chodzi o to:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159719
Grzebaluch pisze:Moim zdaniem lepiej jest poszukac silniczek i wstawic caly bo co zlozone przez Made in Germany to smiga az milo tylko najlepiej znalezc silnik na chodzie sprawdzic cisnienie.sprezanie i dopiero wyciagnac i wstawic do siebie.
zacznijmy od tego ze Kolega kutwica ma swoj silnik na chodzie i jeszcze nie sprawdzil cisnienia...w tym temacie nie zabieram glosu poniewaz juz mnie to drazni...zycze powodzenia.

: wt kwie 08, 2008 11:37
autor: myszyn81
Golf do odbioru,

Koszty remontu łącznie 1510zł już z olejem filtrami i nową miską olejową.

Pozdr.

: wt kwie 08, 2008 12:15
autor: jhosef
myszyn81 pisze:Golf do odbioru,

Koszty remontu łącznie 1510zł już z olejem filtrami i nową miską olejową.

Pozdr.
A co dokładnie robione było?

: wt kwie 08, 2008 22:20
autor: myszyn81
prawdę mówiąc to faktury nie dostanę bo musiałby dojść vat a mechanik ze mnie taki, że szkoda gadać. Koleś z warsztatu mi co prawda mówił, ale trochę za szybko żebym zdążył zanotować. Może uda mi się przy odbiorze :D

Jutro jadę do blacharza. Jak będę miał szczęście to do wymiany mam lampę prawą, zderzak, maskę i nadkole. Jak pecha to jeszcze pas przedni. Same części to na Allegro 600-1300zł. Dojdzie robota i lakierowanko.

ObrazekObrazek

[ Dodano: 08 Kwi 2008 22:47 ]
a tutaj macie :

pozostałe fotki: