Strona 2 z 2
: pn mar 31, 2008 20:02
autor: krzysio1985
widzisz...zdania sa podzielone:)manometruj:)
: pn mar 31, 2008 20:56
autor: tomek860
Witam, ja robiłem w swoim RP remont silnika po tym jak obróciło na panewkach. Po rozebraniu okazało się, że silnik był w zaj**bistym stanie jak na 270tyś km. oprócz szlifu wału wymieniłem pierścienie, uszczelniacze, polerowane zawory, planowana głowica, rozrząd, wymiana oleju, filtra, i uszczelki- za to wszystko zapłaciłem 1000 zł. Teraz przynajmniej wiem co mam. Od remontu zrobiłem ponad 10tyś km i wszystko jest w super stanie, nie oddam auta jeszcze przez długi czas:) Na początku też chciałem kupić drógi silnik ale mój sąsiad ma golfika PN i rok temu też robił remont i zrobił już na nim ponad 50 tysiaków.
Moim zdaniem lepiej zrobić remont u sprawdzonego mechanika a nie u pana Czesia, niż kupić jeszcze gorszą padakę.
: śr kwie 02, 2008 00:38
autor: myszyn81
Napiszcie coś więcej na temat kosztów remontu. Mój Golf 4 1,6 właśnie stoi w warsztacie pod Wawą i będzie przechodził generalkę po konkretnym zatarciu. Koleś z warsztatu wycenił to wszytko na ok 1000 PLN o ile nie wyjdą żadne kwiatki.
Napiszę Wam ile zapłaciłem.
: śr kwie 02, 2008 23:46
autor: jackyz
myszyn81 pisze:Napiszcie coś więcej na temat kosztów remontu. Mój Golf 4 1,6 właśnie stoi w warsztacie pod Wawą i będzie przechodził generalkę po konkretnym zatarciu. Koleś z warsztatu wycenił to wszytko na ok 1000 PLN o ile nie wyjdą żadne kwiatki.
Napiszę Wam ile zapłaciłem.
Jeżeli jest to cena z robocizną to jest to dobra cena.
: czw kwie 03, 2008 00:04
autor: Grzebaluch
jak wczesniej bylo napisane remont silnkia nie gwarantuje poprawy i to sie sprawdza nie koniecznie musi byc spaprany przez fachowcow ktorzy szlifuja wal czy wkladaja tuleje. Moim zdaniem lepiej jest poszukac silniczek i wstawic caly bo co zlozone przez Made in Germany to smiga az milo tylko najlepiej znalezc silnik na chodzie sprawdzic cisnienie.sprezanie i dopiero wyciagnac i wstawic do siebie.Przemysl sprawe.
: czw kwie 03, 2008 03:04
autor: krzysio1985
Panowie,chodzi o to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159719
Grzebaluch pisze:Moim zdaniem lepiej jest poszukac silniczek i wstawic caly bo co zlozone przez Made in Germany to smiga az milo tylko najlepiej znalezc silnik na chodzie sprawdzic cisnienie.sprezanie i dopiero wyciagnac i wstawic do siebie.
zacznijmy od tego ze Kolega kutwica ma swoj silnik na chodzie i jeszcze nie sprawdzil cisnienia...w tym temacie nie zabieram glosu poniewaz juz mnie to drazni...zycze powodzenia.
: wt kwie 08, 2008 11:37
autor: myszyn81
Golf do odbioru,
Koszty remontu łącznie 1510zł już z olejem filtrami i nową miską olejową.
Pozdr.
: wt kwie 08, 2008 12:15
autor: jhosef
myszyn81 pisze:Golf do odbioru,
Koszty remontu łącznie 1510zł już z olejem filtrami i nową miską olejową.
Pozdr.
A co dokładnie robione było?
: wt kwie 08, 2008 22:20
autor: myszyn81
prawdę mówiąc to faktury nie dostanę bo musiałby dojść vat a mechanik ze mnie taki, że szkoda gadać. Koleś z warsztatu mi co prawda mówił, ale trochę za szybko żebym zdążył zanotować. Może uda mi się przy odbiorze
Jutro jadę do blacharza. Jak będę miał szczęście to do wymiany mam lampę prawą, zderzak, maskę i nadkole. Jak pecha to jeszcze pas przedni. Same części to na Allegro 600-1300zł. Dojdzie robota i lakierowanko.
[ Dodano: 08 Kwi 2008 22:47 ]
a tutaj macie :
pozostałe fotki: