Pojawił się gwizd turbiny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Pojawił się gwizd turbiny

Post autor: doggie » ndz paź 12, 2008 08:31

DonKichot pisze:Miałem mały problem z turbiną bo często nie działała i samochód jechał max 110 na godzine i jak muł, mechanik wymienił mi rozrząd filtry olej i wyczyścił te łopatki turbo co się otwierają i wpuszczają ciśnienie od turbo. teraz samochód ma o wiele większą moc nawet od tej kiedy turbo działało przed naprawą, wszystko chodzi pięknie tylko między 1000 a 2000 obrotów słychać gwizd, przy zamkniętych drzwiach jest słabo słyszalny, ale jak otworze drzwi i przygazuje to słychać go mocno to coś groźnego ? na forum wyczytałem że to może być nieszczelny układ wydechowy lub kończące się turbo, ale układ nie był chyba ruszany a turbo od kąd gwizda chodzi 2x lepiej więc sam nie wiem po świętach kupuje kabelek vag bo jeżdzenie co chwile na kompa jest za drogie :)
trubo ze zmienną geometrią ma często tendencje do pogwizdywania, mój Mk5 pogwizduje w zakresie od 1400 - 1800 obr/min od samego początku i tak gwiżdże do dziś a ma już 240.000 km



DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: DonKichot » ndz paź 12, 2008 09:41

od kąd wyregulowałem gruszkę nie słychać gwizdu przy żadnych obrotach czy to luz czy jazda, i nie występuje już notlauf
przed tem non stop wyłączało się turbo a gwizd był tak mocny że przy zamkniętych szybach i lekko puszczonym radiu było słychać

teraz jest cisza :) a przyspieszenie tak jak podaje producent



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 300 gości