Strona 2 z 2

: pt maja 09, 2008 17:15
autor: sirmario
Witam serdecznie.
Mam identyczny problem "klima działa tylko na 1 stopniu nadmuchu prosze o pomoc.
System klimy jest sprawny problem musi leżeć po stronie elektryki.

: pn maja 12, 2008 00:40
autor: milek_22
witam. no wiec ja mam takie pytanko. Mianowicie po wcisnieciu ac włącza sie lampka ale nic wiecej?? jest to klima ręczna co moze byc?? zeczywiscie wentylator ma sie zał?? prosze o odpowiedź pozdrawiam

: ndz maja 25, 2008 22:54
autor: fixman
mój problem nadal trwa klima działa tylko na 1 stopniu po przełączeniu na 2/3/4 się wyłącza
a i zapomniał bym dodać od czasu do czasu nawiew na 1 działa :P

: śr cze 23, 2010 15:16
autor: absb
Witam
Odświeżam stary temat, ale mam ten sam problem jak opisany powyżej to znaczy klimatyzacja pracuje tylko na pierwszym biegu a po przekręceniu na wyższy bieg klimatyzacja się wyłącza, dodam,że do wczoraj klima działała idealnie na wszystkich zakresach.

: śr cze 23, 2010 16:42
autor: dziabi3
morze uwalił sie opornik od dmuchawy co jest koło wentylatora ogrzewania pod skrytką w środku auta

: czw lip 01, 2010 21:12
autor: fixman
dziabi3 pisze:morze uwalił sie opornik od dmuchawy co jest koło wentylatora ogrzewania pod skrytką w środku auta
faktycznie stary temat i faktycznie to był opornik po wymianie wszystko działa prawidłowo :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

: ndz lip 04, 2010 16:50
autor: sebusc
Podepnę się pod temat. Wczoraj zauważyłem problem z klimą - otóż po ok 10 minutach od włączenia klimatyzacji przestało lecieć zimne powietrze. Wyłączyłem więc ją (mam manualną) i po następnych 15-20 minutach znowu spróbowałem i chłodziła znowu ale też przez jakieś 10 minut. Czy przyczyną może być mała ilość czynnika? Czy można "doładować" tylko brakującą jego część czy trzeba wypuścić to co jest i napełnić całkowicie?

: ndz lip 04, 2010 17:46
autor: Paweł Marek
wypuścić i napełnić ile trzeba, możesz to zrobić w typowym serwisie klimy, ale w taki typowym jej nie naprawią jeśli problem tkwi w czym innym

: ndz lip 04, 2010 17:54
autor: sebusc
Paweł Marek pisze:ale w taki typowym jej nie naprawią jeśli problem tkwi w czym innym
No właśnie nie jestem pewien czy to będzie problem z czymś innym a gdzieś mi się obiło o uszy że za 1g czynnika płaci się ok 0,75zł więc jeśli brakuje mi powiedzmy jakieś 500g to stosunkowo niedrogo mógłbym sprawdzić czy moje przypuszczenie o zbyt małej ilości czynnika jest słuszne. A z tego co wiem nie da się wpuścić za dużo czynnika do układu - przynajmniej kiedyś jak miałem jeszcze Passata to przy napełnianiu serwisant nie bardzo wiedział ile ma być czynnika ale stwierdził że i tak urządzenie które napełnia w pewnym momencie przestanie ładować czynnik i tak rzeczywiście było. Pytanie moje tylko takie czy te objawy rzeczywiście mogą świadczyć o małej ilości "chłodziwa"?