Strona 2 z 2

: czw mar 20, 2008 11:28
autor: jgkurczak
Jak nie posprawdzasz to nie będzie wiadomo. Ale skoro się zrobił mułowaty to ten tłumik oa AAM won i to złącze elastyczne 50mm bo taki jest chyba wydech w ABS/ADZ sam do końca tego nie wiem. Wróć do seryjnego ustawienia tak jak konstruktorzy chcieli to jest najlepsze rozwiązanie.

A co do tłumikarza...spier&@$&@ sprawę to niech teraz robi tak żeby było dobrze :panna:

: czw mar 20, 2008 11:33
autor: piertn
no właśnie o to chodzi jak ma on to teraz naprawić bo wydaje mi się że zbyt inteligenty to on nie jest.

: ndz mar 23, 2008 20:23
autor: patrykk
Witam mam pytanie moze mi doradzicie. chce w swoim golfie TD wyzucic katalizator i zrobic przelotke zwykla i zastanawia mnie to czy bedzie mi duzo wiecej palil bo kumpel mi mowil ze bedzie wdu.. jak smok ale wedlug mnie za duzo nie lyknie moze cos doradzicie reszte tlumikow mam orginal dzieki.

: ndz mar 23, 2008 22:06
autor: piertn
Witaj kolego u mnie jak wywaliłem kata i wstawiłem zwykłą rurkę to i lepiej chodził i o 0.5litra mniej palił. Fakt u mnie jest benzynka ale podejrzewam że jeżeli masz kata zapchanego to lepiej jak go wywalisz będzie lekko głośniej chodził na początku to nie denerwuje ale z czasem zacznie być dokuczające

: ndz mar 23, 2008 23:22
autor: patrykk
spoko to sprobowac mozna a ten da sie na bok na wszelki wypadek. jak dalem filtr stozkowy to tez mam pomruk lekki ale to mi nie przeszkadza czyli jak jeszcze odrobinke pujdzie to nic sie nie stanie heh byle byla moc na konie jeszcze turbinke z glowa podkrece tylko kupie dynamometr do niej i wymienie boost pina w pompie wtryskowej i podskoczy mi z 75 do ok 100 koni :chytry: