Strona 2 z 3

: śr mar 19, 2008 08:46
autor: szakma
grandilodz pisze:świece 3 elektronowe do gazu? ciekawe
NGK jedno elektronowe
pasek-continental 11 bo 10 sie slizga
Polecam szczerze te świeczki, 3 elektrodowe działały mi silniku 1.8 ABS bez problemu, wymieniałem 3 krotnie (zawsze brałem te same) raz zagapiłem sie i zrobiłem na nich 40 tyś. km. A tak normalnie wymieniałem co 30 (czyli wychodzi raz w roku) wcześniej miałem Championy, ale sporo droższe niż NGK.

: śr mar 19, 2008 09:05
autor: Darcyn
chase1, nie masz ssania!

: śr mar 19, 2008 09:44
autor: T.O.B.I.
no to chlopaki natrzaskali postow, ja kupilem silniczek krokowy orginalny boshoski za 350 zl w szczecinie 6 pinowy, z tego co wiem to ABD ma 4 pinowy (moge sie mylic) tak jak opisujesz po uruchomieniu na zimnym trzeba mu pomagac gazem a obroty sa niskie i po nagrzaniu rosna do okolo 800 to winny silniczek krokowy, raz mi mechanior zalozyl uzywanego i czyszczonego to rok wytrzymal

: śr mar 19, 2008 10:49
autor: chase1
dzisiaj rano przy cofaniu na parkingu zgasl i nie chcial wogole odpalic. tylko rozrusznik krecil...
juz mialem wolac taxe - w koncu sie udalo na benie uruchomic silnik (oczywiscie pedal gazu wcisniety)

ssanie ?
moze i tak - w sobote biore sie za rozbiorke i czyszczenie tego glupiego silniczka. jak to nie pomoze, to... jak "naprawic" ssanie? tj - co wymienic/wyczyscic/sprawdzic... ???

: śr mar 19, 2008 11:00
autor: T.O.B.I.
wyczyscic przepustnice, mozesz jeszcze sprawdzic podstawe wtrysku czy nie lapie lewego powietrza (ponaginac ten plastik na gorze silnika w przud i tyl) jak zacznie syczec to jest do wymiany podstawa, silniczek krokowy jest przykrecony na imbusy albo torxy, ssanie mozesz podciagnac sama linka, ale silnik bedzie sie zachowywal podobnie jak z padnietym silniczkiem, zimny niskie obroty i podczas nagrzewania beda rosly

: śr mar 19, 2008 13:29
autor: SAMO
chase1, sprawdz tez czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest na górnym węzu od chłodnicy przy głowicy masz albo jeden na 4 wtyki z żółta obwódka albo 2 po 2 wtyki mówie nie wiem jak jest w 1.6 u mnie jest 1 4 pinowy odpowiada za ssanie tzn dawke benzyny na zimnym silniku i koniecznie to główne gniazdo silnika ja meczyłem sie dłaugo zanim znalazłem ze to własnie to

Re: "nowy" samochod - nowe problemy

: śr mar 19, 2008 18:41
autor: artiz
chase1 pisze: - jakie kupic swiece (bo nie wiem kiedy byly wymieniane, a ponoc co jakis czas i tak trzeba zmieniac);
NGK V-LINE 22 BUR5ET
chase1 pisze: - hamulce/tarcze - czy zestaw z allegro jest ok, czy lepiej cos innego - http://allegro.pl/item329236161_tarcze_ ... _seat.html ;
tarcze BREMBO+klocki FERODO, to moim zdaniem dobry wybór. Ja takie mam i jest OK.

: śr mar 19, 2008 18:47
autor: grandi
Miałem to samo , padł silniczek krokwy i nie jeździj dopuki nie zrobisz , sprawdz filtr powietrza w jakim jest stanie, ja miałem identyczne objawy , kolega poradził żebym filtr wymineił i zrestartował komputer no i zrestartowałem a po restarcie miałem cały czas 2 tys obrotów na luzie mało sprzęgla nie spaliłem .
Rozpedz go do 120 km i zahamuj gwaltownie do zera , jak zgaśnie to na bank krokowiec

: śr mar 19, 2008 19:13
autor: krzysiek82
Jeśli odrazu gaśnie jak jest zimny to jest wina czujnika temperatury, pewnie jakiś zamiennik Ci wstawili, pamiętaj czujnik temperatury tylko oryginał. Zeby było taniej można poszukać na szrocie, ja za mojego dałem 20zł.

: pt mar 28, 2008 09:01
autor: chase1
witam ponownie.
troszke to trwalo, ale cos juz ustalilem...
wyczyscilem s.krokowy, wymienilem filtr powietrza, paliwa (przy okazji :P )
"oczywiscie" nic to nie dalo
teraz czas na wymiane tego czujnika temp -> cos mi sie wydaje, ze to bedzie to. jak juz ktor pisal, nie dziala u mnie ssanie

: pt mar 28, 2008 09:07
autor: herflik95
chase1 pisze:witam ponownie.
troszke to trwalo, ale cos juz ustalilem...
wyczyscilem s.krokowy, wymienilem filtr powietrza, paliwa (przy okazji :P )
"oczywiscie" nic to nie dalo
teraz czas na wymiane tego czujnika temp -> cos mi sie wydaje, ze to bedzie to. jak juz ktor pisal, nie dziala u mnie ssanie
Zwróć uwage jaki masz czujnik bo sa kilka rodzaje tj. z zieloną , żółtą , niebieską otoczką, jak nie da ci sie ustalić koloru to spróbuj odnaleśc na nim nr to wtedy uda sie ustalić jaki to czujnik. UWAGA!!! nie wyciagaj czujnika z króćca na ciepłym silniku bo wywali ci cały płyn na ciebie i popażenia murowane. Wymieniaj na zimnym i podstaw jakieś naczynko bo płyn uleci

: pt mar 28, 2008 09:39
autor: spec
Jeżeli t o1.6 ABU to masz żółtą obwódkę. Nowy czujnik około 80 zł, zamiennik 20zł.

: pt mar 28, 2008 10:24
autor: SAMO
herflik95, dobrze pisze nigdy na ciepłym nie wyjmuj czujnika i zawsze zabezpieczaj ta wsówka ja kiedys swoja zgubiłem a do sklepu miałem niecały kilometr i tak wywalilo mi czujnik i pół litra borygo :grin: :grin: więc gofferek stał a ja po czujnik i oryng musiałem mpk jezdzic :goof:

: pt mar 28, 2008 10:39
autor: chase1
tak szczerze to nawet nie wiem w ktorym dokladnie miejscu jest ten czujnik :P