Przerywa, szarpie, zmienia obroty i jest mułowaty!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn mar 31, 2008 13:35

jaka woda w gaźniku ? i to jeszcze znad obudowy rozrządu ? jak już to opary oleju - jeśli jest ich za dużo to nie pomoże odpinanie węża = PARTACTWO ! tylko należy zmierzyć kompresję w cylindrach i brać się za remont ...
racja że to komp na podstawie czujnika steruje nastawnikiem zarówno przesłony powietrza jak i przepustnicy - tylko że nie wiem skąd wziąłeś to 50 Ohm - sprawny ma 2-3 kOhm (na zimnym silniku) i 200-300 Ohm na ciepłym ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn mar 31, 2008 13:58

baly2, sprawdź potencjometr przepustnicy. To najprawdpopodobniej on jest przyczyną. Odłącz go i się przejedź i zobacz, czy masz takie same objawy


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

baly2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn lut 19, 2007 00:28
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: baly2 » wt kwie 01, 2008 20:45

Mam nadzieje że odłączyłem dobry kabelek. Czyli odłączyłem kabelek który znajduje sie z tyłu gaźnika. I okazuje sie ze chodził tak samo czyli szarpał itd. Czy to może być przyczyną? Lipek81 odpisz prosze.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr kwie 02, 2008 20:58

Wtyczka od potencjometru jest po lewej stronie gaźnika, patrząc od przodu samochodu. Jest to wtyczka na 3 piny - jest tylko jedna taka przy tym gaźniku. Tylko mi chodzi o coś takiego - poczekaj, aż sytuacja się uspokoi, aż nie będzie szarpał.
- jak będziesz miał taką sytuację, że wszystko będzie z nim ok, to odłącz właśie tą wtyczkę i spróbuj - jeżeli objawy będą takie same, to masz przyczynę.

[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 21:01 ]
A, jeszcze sprawdź grzałki, czy są ok - jedna jest w kolektorze dolotowym, a druga z tyłu gaźnika, ona jest od obejścia na wolne obroty. Obie mają wtyczki na jeden pin, na takie zwykłe konektorki.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 246 gości