Strona 2 z 4

: pn mar 17, 2008 17:46
autor: Kubus1984Chorzow
szypowski1 pisze:a ten golf powiniem miec regulowane podświetleni bo u mnie jesli miało by to byc..to nie działa
Ja mam regulowane podświetlenie zegarów. I tymi dwójami którymi jeździłem też miały.

: pn mar 17, 2008 17:48
autor: szypowski1
to ja mam zepcute to chyba bo jak przekrecam ten oprzeąłcznik to na konco odrazu zapala podswietlenie

: pn mar 17, 2008 17:52
autor: sas_gti
Gadacie sporo ale nie na temat, bo słabe śwaitła to przypadłosc mk2, a jest to wlasnie spowodowane brakiem przekaźników (prad puszczony przez przełącznik)
Sprawe rozwiązuje się tak że sie wczodzi w FAQ i tam jest temat jak to zrobić :)
Trzeba zmierzyć napięcie na żarówce. Jesli nie ma 13,6 to trzeba albo odnawiać instalację (chyba nikt sie w to nie bawi) albo po prostu zalozyc przekanziki a z przełącnzika w kabinie wziąć tylko sterowanie przekaźnikiem.
Pisanie o tym ze trzeba zmienic zarówki albo klosze są zakurzone czy zabrudzone to brednie bo powodem słabych świateł jest spadek napięcia. Żadna zarówka nie bedzie świeciła tak jak powinna jak nie dostaje odpowiedniego prądu

[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 16:53 ]
bodzio_j, jeden sensowny post :)

[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 16:57 ]
grandilodz pisze:Kup Te

zalety
-nie trzeba montować przekazników
radze jednak rozwiązać przyczynę a nie skutek. Idąc tym tokiem rozumowanie to jak napięcie spadnie np do 8V to wtedy jaką polecisz zarówkę żeby znowu dobrz świeciły?

: pn mar 17, 2008 20:05
autor: bodzio_j
silent_rob pisze:przekazniki niekoniecznie
Tutaj pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Brak przekaźników to poważne niedopatrzenie

: pn mar 17, 2008 20:15
autor: szypowski1
to napiscie mi co mam sprawdzic bo jzu sie gubie w tym a wiekszosc czasu jezdze w nocy i troche sie obawiam .....tych swiateł

: pn mar 17, 2008 20:24
autor: Paweł Marek
szypowski1 pisze:to napiscie mi co mam sprawdzic bo jzu sie gubie w tym a wiekszosc czasu jezdze w nocy i troche sie obawiam .....tych swiateł
nic nie kombinuj, możesz sprawdzić czy konektorki przy żarówkach są dobrze zaciśnięte, a potem wyłóż te 10 złotych na 2 przekaźniki i zakładaj wgo licznych porad. Nawiasem pisząc, wszyscy jakby zapominają że cały prąd na światła leci bezpośrednio przez stacyjkę, i to ona daje największą stratę w przepływie prądu do żarówek, o wioele większą niż włącznik i reszta styków. I tym bardziej niema co kombinować z instalacją bo trzeby by ją całą wymienić, tylko od razu zakładać przekaźniki

: pn mar 17, 2008 20:41
autor: szypowski1
a moze to nie wina elektryki tylko zle zamocowanych swiateł ...

: pn mar 17, 2008 20:44
autor: Paweł Marek
szypowski1 pisze:a moze to nie wina elektryki tylko zle zamocowanych swiateł ...
znaczy co, świecą w niebo lub po glebie? Elementy plastykowe do reflektora odpowiadające za jego regulację dostaniesz w każdym sklepie, jeśli u ciebie się popsuły.

: pn mar 17, 2008 20:47
autor: szypowski1
chyba słąsnie ye elementy u mnie poszły bo ktos juz kila razy je regulował widac po sróbach ....ze juz nie ma za co ich złąpac ...ktos orientyje sie jakie sa koszta takich elementów na 2 lampy?

: pn mar 17, 2008 20:53
autor: Paweł Marek
http://www.automotosklep.home.pl/cgibin ... d=59d1e823
podziel gdzieś przez pół te ceny, musisz obejrzeć które potrzebujesz

: pn mar 17, 2008 20:56
autor: szypowski1
i porezwbyje 2 sztuki po jednej na lampe czy moze wiecej trzeba

: pn mar 17, 2008 21:08
autor: Paweł Marek
masz opisane w linku, kilka rodzajów jest a skąd mamy wiedzieć które masz zepsute

: pn mar 17, 2008 21:59
autor: anaba255
Zamiast kupować śruby, kup całe lampy, za komplet do golfa firmy Wassem w sklepie, zapłaciłem 80 zł, skompletowanie wszystkich srub wyniesie cie niewiele taniej. A lampy za te cene sa dobre, bardziej koncentruja swiatło i nie swieca na boki.

: pn mar 17, 2008 22:06
autor: untaztood
Wypalone odblaski, zasyfione szkoło od środka, śłabe żarówki... Powodów może być dużo.

pszczyna pisze: Co ma AKUMULATOR do świateł!!!!!!!!!! jak jusz to alternator jego ładowanie ,stan kabli [czy nie są jusz pokryte patyną, zaśniedziałe styki, połączenia] a głuwnie kabel plusowy od ładowania, oraz reszta kabli idących do zarówek
Ja najpierw bym się wziął od słownika ;)