Strona 2 z 2
: ndz mar 09, 2008 11:04
autor: arczik18
Karlos87 pisze:Jeśli podczas ruszania,dodawania gazu, ujmowania nogi z gazu wyczowalne jest szrpniecie wtedy jest potwierdzenie ze to wina poduszek silnika
nie ma takich oznak w ogóle. tylko podczas najazdania na dol lub jaka nierówność, krawężnik itp.
: ndz mar 09, 2008 15:14
autor: scss
arczik18 pisze:
nie ma takich oznak w ogóle. tylko podczas najazdania na dol lub jaka nierówność, krawężnik itp.
Z przodu czy z tyłu Ci wali? Z tyłu to 99% tuleje tylnej belki.
: ndz mar 09, 2008 15:42
autor: vooltan
Zgadzam się z przedmówcą, też miałem podobne objawy, waliło mi na dołach i śpiących policjantach z tyłu. Pojechałem na warsztat no i okazało się że tuleje tylnej belki, oryginały koszt ok 200 zł sztuka więc nie tania ta impreza, ale za to przynajmniej nie wali już
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: ndz mar 09, 2008 16:06
autor: jarorlit
Karlos87 pisze:Jeśli podczas ruszania,dodawania gazu, ujmowania nogi z gazu wyczowalne jest szrpniecie wtedy jest potwierdzenie ze to wina poduszek silnika
I tu bym sie niezgodził.
Moze to byc tylko jedna z przyczyn jak jest taki objaw.
Ja wlasnie mialem takie objawy i do wymiany byly tuleje przedniego zawieszenia (wahacz latał do przodu i tyłu przy hamowaniu i przyspieszaniu)
Pozdrawiam
: ndz mar 09, 2008 16:52
autor: rebel
Witaj, u mnie było dokładnie to samo. Okazało się że trzeba wymienić gumy na stablizatorze + łączniki. Koszt niewielki a problem z głowy.
: ndz mar 09, 2008 18:12
autor: bartos01
chodziło mi o kompa u diagnosty.
: pn mar 10, 2008 12:49
autor: arczik18
scss pisze:arczik18 pisze:
nie ma takich oznak w ogóle. tylko podczas najazdania na dol lub jaka nierówność, krawężnik itp.
Z przodu czy z tyłu Ci wali? Z tyłu to 99% tuleje tylnej belki.
wali z przodu