Dmucha z korka oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » śr mar 05, 2008 23:45

czyt w warunkach domowych mozna sobie samemu zmierzyc cisnienie ? np. czyms takiem http://moto.allegro.pl/item318668112_mi ... warto.html ?



Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » śr mar 05, 2008 23:53

Tak, czyms takim da rade. Trzeba odkrecic swiece, dobrze docisnac i zakrecic silnikiem.

Co do mocy to najlepszym wyjsciem byloby zrobic kapitalke. Fakt, nie najtansze rozwiazanie, ale chyba najskuteczninejsze.

Walsciwie trzeba powiedziec ze ci większosc koni padlo. Kiedys mialem podobnie w audi, troche ciezko palila (diesel), slaba, ale chodzila rowno. Skonczylo sie na wymianie pierscieni, tlokow, uszczelniaczy i frezowaniu gniazd zaworow. Po tym wszystkim silniczek chodził jak złoto.
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 23:59 przez arielo87, łącznie zmieniany 1 raz.


O:o===vw===o:O

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw mar 06, 2008 01:12

presario pisze:czyt w warunkach domowych mozna sobie samemu zmierzyc cisnienie ? np. czyms takiem http://moto.allegro.pl/it...zyna_warto.html ?
mam podobny miernik i sprawuje się bardzo dobrze także polecam ci go


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw mar 06, 2008 01:52

arielo87 pisze:Tak, czyms takim da rade. Trzeba odkrecic swiece, dobrze docisnac i zakrecic silnikiem.
i wcisnij gaz do podłogi, wtajemniczeni wiedza po co :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw mar 06, 2008 02:02

guti pisze:Tak, czyms takim da rade. Trzeba odkrecic swiece, dobrze docisnac i zakrecic silnikiem.
i wcisnij gaz do podłogi, wtajemniczeni wiedza po co
otwiera się przepustnica przez co do cylindrów dostaje się więcej powietrza i ciśnienie jest większe :okej:


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » czw mar 06, 2008 10:24

dzisiaj zamowie sobie ten mierniczek...a moj silniczek pali od kopa...czesto z pol obrotu ale cos czuje ze bedzie remoncik...chociaz...eh mysle czy nie poszukac ABS bo AAM za slaby :/ a gaz mozna przelozyc bo silnik praktycznie taki sam...ide szukac=myslec, dzieki wszystki za doradzenie pozdrawiam



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw mar 06, 2008 13:41

AD6 pisze:otwiera się przepustnica przez co do cylindrów dostaje się więcej powietrza i ciśnienie jest większe
przez co nie oszukujemy na wynikach tylko podajemy w miare dokladne :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » czw mar 06, 2008 17:48

a wiec tak .....mam na 1 - 12 barów, 2-11,5 bara, 3-13 barów, 4-12 barów byłem przy pomiarze ( swiece wyrkecone, pedal gazu w podlodze wiec pomiar wykonany poprawnie ). Mechnior powiedzial ze cos z 3 cylindrze cos jest nie tak ..najprawdopodobniej poszedl uszczelniacz ...lub cos innego ale ciezko powiedziec bez sprawdzenia. A wiec na moje oko cisnie na cylindrach jest ok poza tym jednym gdzie jest za duze....Mechnik powiedzial ze to ze auto jest mulowate to napewno nie wina tego 3 cylindra ...a cos innego :/ eh i nie wiem co dalej sprawdzac...mowil ze cos moze byc z zaplonem ..itd..ktos mi powie jak sie ustawia zaplon w AAM ? jak pali auto bardzo dobrze i rowno czy moze to byc zaplon ?



Kazik_ro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:35
Lokalizacja: okolice Wodzisławia

Post autor: Kazik_ro » sob mar 22, 2008 01:23

Jedź z autem na stację diagnostyczną na komputer, i niech ci ustawią zapłon, inaczej sie nie da, tak na oko odpada:) na pewno problem z muleniem zniknie :bigok: , już ten temat przerabiałem:)
pozdrawiam.



piotrus23

Post autor: piotrus23 » pt maja 30, 2008 17:05

no niewiem jamniałem zamulony silnikniby zapłon nie ustawiony i co ustawilii dalej muł



Awatar użytkownika
gho5t
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 01, 2007 17:23
Lokalizacja: Mrągowo / Zgorzelec
Kontakt:

Pytanie

Post autor: gho5t » czw lip 31, 2008 17:20

Witam
Jutro bede oddawał do mechanika auto do sprawdzenia kompresji poniewaz podobnie jak u kolegi (taki sam silnik) z korka oleju daje jak z kompresora.Po sprowadzeniu było ok ale jak dawałem do wymiany płynów,filtrów, swiec itp to płukali też komore silnika i po tym tak się stało. Auto pracuje równo ale muli jak nie wiem jeszcze do 100 jako tako ale wiecej to trzeba tyle się napocic zeby rozpedzic do 140 ze huhu.... :( Dodam, ze tez bierze olej... i olej pojawia się w filtrze powietrza. Płyn do chłodnicy jest ok stan taki jak był to jest. Mam pytanie jaka powinna być wartość kompresji. ???



piotrus23

Post autor: piotrus23 » czw lip 31, 2008 18:04

ja ma po 10.5 na cylindrach chodzi elegandzko obroty nie pławaja trzymaja sie tak na 950 ale słaby jest z miejsca a na max jechałem nim 190 i o co tu chodzi



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lip 31, 2008 18:08

jechałem nim 190
wystarczy


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

piotrus23

Post autor: piotrus23 » czw lip 31, 2008 18:18

wiem ze wystarczy ale za nim mniałem 190 to dwa dni mineły



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości