wszystkie filtry, olej (i tu ja polecam tylko i wyłącznie półsyntetyk np.10W40 - nie wierzę w to, że ktoś zalewał do takiego auta wcześniej minerala pomimo 250tkm, też na początku się zastanawiałem czy przy przebiegu 190tkm nie zalewać minerala - odpowiedź prawdziwego fachowca była jednoznaczna - TDI + mineral = kaszana, jeżlei nie chcesz zajeżdżać turba to lej śmiało półsyntetyk dobrej marki np.Mobil i trzymaj poziom na 3/4 - będzei GOOD, a teraz troche z doświadczenia - miałem kiedyś MkII 1,6E z przebiegiem prawie 300tkm - sprawował się idealnie do konca (mam tu na myśli sprzedaż, a nie złomowanie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)na 10W40 półsyntetyk, po zalaniu minerala (to był błąd) klepały szklanki dosyć długo na zimnym, więc wymieniłem spowrotem na 10W40, wiem że ten MkII śmiga do dziś dnia - bez remontu!!)) LEJ ŚMIAŁO PÓŁSYNTETYKA !! i trzymaj się wymiany MAX co 10tkm.
A co do rozrządu to ja też wymieniłem, pasek, rolke napinającą, rolke prowadzącą - śpię spokojnie przez 60tkm - WARTO
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Jak będziesz szanował ten motorek, to napewno ci się odwdzięczy dobrą pracą
A co do cytuję: "Trudno mi sie zgodzic z tymi 3000 przy 160km/h chyba ze masz 6 biegowa skrzynie albo 110KM. BO u mnie to przy 130km/h sa obroty ok 2700-2800rpm"
borOwy - mam ten sam motorek i rzeczywiście przy 160/h jest u mnie ok. 3000-3100 obr./min
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V