: śr mar 05, 2008 09:33
No i jak zwykle, napisaliscie duzo a czlowiek nie dostal odpowiedzi na swoje pytanie ....
Tobbog w Twoim aucie nie ma dynamicznej kontroli cisnienia oleju. Masz tylko jeden czujnik cisnienia oleju i umieszczony jest on w glowicy. Brzeczyka nie slychac bo zapewne nie masz obrotomierza u siebie w aucie. Tylko auta z obrotomierzem miały dynamiczną kontrolę cisnienia.
Czujnik jaki wezmiesz rozmiarem na klucz nie jest istotny. Wazne jest aby przy braku cisnienia dawal zwarcie. Kiedy cisnienie w ukladzie się pojawi powinien się rozwierać. Od Ciebie zalezy jaki czujnik kupisz (seryjnie rozwarcie następuje przy 0,8 bara na wolnych obrotach). W tej chwili wyglada to tak jak bys dal czujnik, który zamiast rozwierac - zwiera. Dlatego nie swieci Ci sie lampka po przekręceniu kluczyka stacyjki i zaczyna sie swiecic wtedy kiedy pojawi się cisnienie oleju.
Tobbog w Twoim aucie nie ma dynamicznej kontroli cisnienia oleju. Masz tylko jeden czujnik cisnienia oleju i umieszczony jest on w glowicy. Brzeczyka nie slychac bo zapewne nie masz obrotomierza u siebie w aucie. Tylko auta z obrotomierzem miały dynamiczną kontrolę cisnienia.
Czujnik jaki wezmiesz rozmiarem na klucz nie jest istotny. Wazne jest aby przy braku cisnienia dawal zwarcie. Kiedy cisnienie w ukladzie się pojawi powinien się rozwierać. Od Ciebie zalezy jaki czujnik kupisz (seryjnie rozwarcie następuje przy 0,8 bara na wolnych obrotach). W tej chwili wyglada to tak jak bys dal czujnik, który zamiast rozwierac - zwiera. Dlatego nie swieci Ci sie lampka po przekręceniu kluczyka stacyjki i zaczyna sie swiecic wtedy kiedy pojawi się cisnienie oleju.