Strona 2 z 2

: wt mar 04, 2008 23:28
autor: Paweł Marek
KOledzy czy wiecie jakie trudności można napotkać przy zmianie simeringu na wale, chyba nie bardzo skoro takie zalecenia dajecie. Uszczelniacze na wałkach i wale zmienia się jak potrzeba, ponieważ wytrzymują przynajmniej 4-5 razy dłużej niż wymienia się pasek. Pasek każdy amator zrobi sobie na podwórku, a z uszczelniaczem nie jest już tak prosto.

: wt mar 04, 2008 23:38
autor: Kisiel
Paweł Marek pisze:KOledzy czy wiecie jakie trudności można napotkać przy zmianie simeringu na wale, chyba nie bardzo skoro takie zalecenia dajecie. Uszczelniacze na wałkach i wale zmienia się jak potrzeba, ponieważ wytrzymują przynajmniej 4-5 razy dłużej niż wymienia się pasek. Pasek każdy amator zrobi sobie na podwórku, a z uszczelniaczem nie jest już tak prosto.
wiem bo sam (tzn z ojcem) robilem pasek i zimmeringi
Majek666 pisze:Bzdury piszecie o wielcy mechanicy.
ciekaw jestem co z Ciebie za znawca ze wysmiewasz mnie
Majek666 pisze:Niech sobie jeszcze uszczelke wymieni pod glowica zeby dwa razy nie robic albo silnik wymieni raz zaplaci tylko
no to porownales :panna: :panna: wymiane zimmeringow (ktora zajela mi 20 minut) do wymiany uszczelki (gdzie trzeba ja planowac, najlepiej nowe sruby, uszczelka pod klawiatura, etc.), czyli koszty czesci sa duze i robocizna do wymiany dwoch zimmeringow (koszt 24 PLNów), gdzie czesto mechanik w cenie robocizny paska wymieni uszczelniacze (wiem bo moj ojciec jest mechanikiem i sporo kumpli)
z reszta jak Bielu bedzie chcial to wymieni a jak nie to nie

: wt mar 04, 2008 23:52
autor: Majek666
Paweł Marek pisze:a z uszczelniaczem nie jest już tak prosto.
Jest bardzo prosto jak sie wie jak tego nie spierd**c. Paweł Marek nie przekonasz ich wiedza lepiej a pewnie nigdy simeringu nie wymieniali.

[ Dodano: 04 Mar 2008 22:57 ]
Kisiel pisze:gdzie czesto mechanik w cenie robocizny paska wymieni uszczelniacze (wiem bo moj ojciec jest mechanikiem i sporo kumpli)
W cenie rozrzadu moze mi twoj ojciec i jego kumple turbine wymienia ?
Kisiel pisze:wiem bo sam (tzn z ojcem) robilem pasek i zimmeringi
Patrzyles czy lampe trzymales?

Niech Bielu robi co chce w tym zgodze sie z toba. Nie bedziemy sie tu przescigac co kto lepiej robi. Jego auto jego wybor.

: śr mar 05, 2008 00:04
autor: Kisiel
Majek666 pisze:W cenie rozrzadu moze mi twoj ojciec i jego kumple turbine wymienia ?
nie kozacz
Majek666 pisze:Patrzyles czy lampe trzymales?
Majek666 pisze:wiedza lepiej a pewnie nigdy simeringu nie wymieniali.
ja nie wiem jaka masz wiedze wiec sie nie wypowiadam a Ty po co wypowiadasz sie na temat co ja robilem a czego nie robilem i wyjezdzasz z tekstami, ze lampe trzymalem, patrze ze kozak na forum rosnie, wyluzuj troche i naucz sie szacunku do innych
KONIEC OT

: śr mar 05, 2008 00:06
autor: Majek666
Szacunek dla Kisiel, :kwiatek:

: śr mar 05, 2008 00:29
autor: norek111
oj nie ładnie kolego Majek 666

: śr mar 05, 2008 00:37
autor: Majek666
norek111 pisze:oj nie ładnie kolego Majek 666
Nie mam zamiaru kolegi Kisiel, obrazac :pub: szacunek dla niego :pub:

: śr mar 05, 2008 01:25
autor: lwlw
Dobra, to może ktoś napisze krok po kroku jak wymienia się te uszczelniacze? Będę musiał to robić, bo skądś mi tam cieknie, chyba spod koła zębatego wałka rozrządu. Na co trzeba uważać?

: czw mar 06, 2008 21:19
autor: Fahoo
nie jestem wielkim mechanikiem ale zmienili mi rozrząd wszystko hulało 30 tys i nagle delkiel zachlapany olejem koła zebate tez i co pociekło na 2 wałkach rozrządu za rozrzad dałem 700zl i co od nowa robic?bo pozalowalem 20 czy 40zł? :crazy:

: pt mar 07, 2008 00:59
autor: Bielu
Ja wcziraj wymieniłem se pasek rozrządu, za te zimeringi dałem 16zł komplet 22 za pasek gates i 22zł za napinacz wymiana kosztowała mnie 100zł:). W sumie groszowe sprawy przy pokazji wymieniłem se pasek wieloklinowy 35zł i pasek wspomagania za 11zł. Teraz działa wxzystko ładnie dzięki za pomoc pozdro

: pt maja 30, 2008 12:21
autor: dyzio86
dołącze się na temat wymiany simeringów -a dokł o simering wału rozrządu- na co zwrocić uwage przy wymianie? i czy samemu sie zrobi jesli nie jestem mechanikiem... :chytry:

: pt maja 30, 2008 13:43
autor: tylas
ja jak w swoim golfie AAM wymieniłem rozrząd to tylko pasek i napinacz i tak śmigam juz 20 kkm i jest ok. :grin: