Strona 2 z 2

: ndz mar 02, 2008 10:43
autor: grabiec
no to iskra wiem gdzie przeskakuje tylko nie wiem co jest do wymiany czy cewka zaplonowa czy kable
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/

: ndz mar 02, 2008 19:42
autor: Kisiel
grabiec, no to podmien kabelki z innego golfa i bedziesz wiedzial co wymieniac

: pn mar 03, 2008 19:27
autor: grabiec
i juz wszystko jasne mialem peknieta cewke kupilem nowa i jest tak jak bylo kiedys czyli chodzi ok :]

a takie jeszcze jedno pytanie mi sie wydaje ze mam za niskie obroty mam ponizej 10 takie jakies 1,5 kreski i jak jade na luzie i hamuje pulsacyjnie (przychamuje puszcze i jeszcze raz ) to mi sie pedal robi twardy tak jak by sie zapowietrzal moze to byc przez obroty ???? :grrr: :grrr:

: pn mar 03, 2008 19:34
autor: pekin
tez mam pytanie odnośnie obrotów. jakie powinny być prawidłowe obroty na nagrzanym silniku? ja mam 2 kreski poniżej 1000, czyli 600? 1.6 AEE '96

: pn mar 03, 2008 21:21
autor: prezesik25
grabiec pisze:no to iskra wiem gdzie przeskakuje tylko nie wiem co jest do wymiany czy cewka zaplonowa czy kable
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/
ja bym zmienił i to i to, wina może być i cewki i przewodów

: wt mar 04, 2008 16:27
autor: grabiec
prezesso pisze:
grabiec pisze:no to iskra wiem gdzie przeskakuje tylko nie wiem co jest do wymiany czy cewka zaplonowa czy kable
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/
ja bym zmienił i to i to, wina może być i cewki i przewodów
przeczytaj 2 posty w gore :]

: wt mar 04, 2008 17:32
autor: enter85
Widzę, nie tak mało osób ma 1,4 ABD :bigok:

Ja z gaźnikiem a raczej obudową filtra mam takowy problem, że nie siedzi ona sztywno tylko się rusza. sprawdzaliśmy z kumplami tą uszczelkę o której wcześniej była mowa i jest ok. Z tym, że gdy przykręciliśmy obudowę filtra do wtrysku - pewnie coś nie tak piszę, w każdym bądź razie obudowa rusza się i chodzi z wtryskiem razem. Coś gdzieś ma luzy ?

: śr mar 05, 2008 03:52
autor: prezesik25
obudowa przykręcona jest do wtrysku, styka się z nim poprzez gumową uszczelkę (osadzoną od spodu na obudowie) - ta uszczelka jest elastyczna i pewnie ci się tylko wydaje że rusza się z wtryskiem, choć na pewno wtrysk stoi na swoim miejscu.

: czw mar 06, 2008 10:09
autor: grabiec
a pytanko jak zwiekszyc obroty choc troszke :( :(

: czw mar 06, 2008 19:04
autor: Kisiel
reguluje sie TPS, pioszukaj bo bylo o tym na forum

[ Dodano: 06 Mar 2008 18:08 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826&start=0

: sob mar 08, 2008 14:37
autor: grabiec
siema panowie wlasnie znalazlem glowna przyczyne i zapowietrzania sie chamolcy na wolnych obrotach i skokom obrotow wymienilem podstawe pod wtrysk i jak ja odkrecilem to widac bylo po kolektorze jak sobie plynela bezyna (i chyba dla tego wiecej palil) zdjecia kak wygladala stara :]

Obrazek

Obrazek

Obrazek