1,4 slaby
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no to iskra wiem gdzie przeskakuje tylko nie wiem co jest do wymiany czy cewka zaplonowa czy kable
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
grabiec, no to podmien kabelki z innego golfa i bedziesz wiedzial co wymieniac
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
i juz wszystko jasne mialem peknieta cewke kupilem nowa i jest tak jak bylo kiedys czyli chodzi ok :]
a takie jeszcze jedno pytanie mi sie wydaje ze mam za niskie obroty mam ponizej 10 takie jakies 1,5 kreski i jak jade na luzie i hamuje pulsacyjnie (przychamuje puszcze i jeszcze raz ) to mi sie pedal robi twardy tak jak by sie zapowietrzal moze to byc przez obroty ????
a takie jeszcze jedno pytanie mi sie wydaje ze mam za niskie obroty mam ponizej 10 takie jakies 1,5 kreski i jak jade na luzie i hamuje pulsacyjnie (przychamuje puszcze i jeszcze raz ) to mi sie pedal robi twardy tak jak by sie zapowietrzal moze to byc przez obroty ????
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
przeczytaj 2 posty w gore :]prezesso pisze:ja bym zmienił i to i to, wina może być i cewki i przewodówgrabiec pisze:no to iskra wiem gdzie przeskakuje tylko nie wiem co jest do wymiany czy cewka zaplonowa czy kable
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
Widzę, nie tak mało osób ma 1,4 ABD
Ja z gaźnikiem a raczej obudową filtra mam takowy problem, że nie siedzi ona sztywno tylko się rusza. sprawdzaliśmy z kumplami tą uszczelkę o której wcześniej była mowa i jest ok. Z tym, że gdy przykręciliśmy obudowę filtra do wtrysku - pewnie coś nie tak piszę, w każdym bądź razie obudowa rusza się i chodzi z wtryskiem razem. Coś gdzieś ma luzy ?
Ja z gaźnikiem a raczej obudową filtra mam takowy problem, że nie siedzi ona sztywno tylko się rusza. sprawdzaliśmy z kumplami tą uszczelkę o której wcześniej była mowa i jest ok. Z tym, że gdy przykręciliśmy obudowę filtra do wtrysku - pewnie coś nie tak piszę, w każdym bądź razie obudowa rusza się i chodzi z wtryskiem razem. Coś gdzieś ma luzy ?
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
reguluje sie TPS, pioszukaj bo bylo o tym na forum
[ Dodano: 06 Mar 2008 18:08 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826&start=0
[ Dodano: 06 Mar 2008 18:08 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826&start=0
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
siema panowie wlasnie znalazlem glowna przyczyne i zapowietrzania sie chamolcy na wolnych obrotach i skokom obrotow wymienilem podstawe pod wtrysk i jak ja odkrecilem to widac bylo po kolektorze jak sobie plynela bezyna (i chyba dla tego wiecej palil) zdjecia kak wygladala stara :]
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 295 gości