1,4 slaby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » ndz mar 02, 2008 10:43

no to iskra wiem gdzie przeskakuje tylko nie wiem co jest do wymiany czy cewka zaplonowa czy kable
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz mar 02, 2008 19:42

grabiec, no to podmien kabelki z innego golfa i bedziesz wiedzial co wymieniac


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » pn mar 03, 2008 19:27

i juz wszystko jasne mialem peknieta cewke kupilem nowa i jest tak jak bylo kiedys czyli chodzi ok :]

a takie jeszcze jedno pytanie mi sie wydaje ze mam za niskie obroty mam ponizej 10 takie jakies 1,5 kreski i jak jade na luzie i hamuje pulsacyjnie (przychamuje puszcze i jeszcze raz ) to mi sie pedal robi twardy tak jak by sie zapowietrzal moze to byc przez obroty ???? :grrr: :grrr:


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
pekin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:55
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pekin » pn mar 03, 2008 19:34

tez mam pytanie odnośnie obrotów. jakie powinny być prawidłowe obroty na nagrzanym silniku? ja mam 2 kreski poniżej 1000, czyli 600? 1.6 AEE '96



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn mar 03, 2008 21:21

grabiec pisze:no to iskra wiem gdzie przeskakuje tylko nie wiem co jest do wymiany czy cewka zaplonowa czy kable
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/
ja bym zmienił i to i to, wina może być i cewki i przewodów


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » wt mar 04, 2008 16:27

prezesso pisze:
grabiec pisze:no to iskra wiem gdzie przeskakuje tylko nie wiem co jest do wymiany czy cewka zaplonowa czy kable
bo przeskok jest w miejscu gdzie wychodzi przewud wysokiego napiecia z cewki i nie wiem albo albo :/
ja bym zmienił i to i to, wina może być i cewki i przewodów
przeczytaj 2 posty w gore :]


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

enter85

Post autor: enter85 » wt mar 04, 2008 17:32

Widzę, nie tak mało osób ma 1,4 ABD :bigok:

Ja z gaźnikiem a raczej obudową filtra mam takowy problem, że nie siedzi ona sztywno tylko się rusza. sprawdzaliśmy z kumplami tą uszczelkę o której wcześniej była mowa i jest ok. Z tym, że gdy przykręciliśmy obudowę filtra do wtrysku - pewnie coś nie tak piszę, w każdym bądź razie obudowa rusza się i chodzi z wtryskiem razem. Coś gdzieś ma luzy ?



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr mar 05, 2008 03:52

obudowa przykręcona jest do wtrysku, styka się z nim poprzez gumową uszczelkę (osadzoną od spodu na obudowie) - ta uszczelka jest elastyczna i pewnie ci się tylko wydaje że rusza się z wtryskiem, choć na pewno wtrysk stoi na swoim miejscu.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » czw mar 06, 2008 10:09

a pytanko jak zwiekszyc obroty choc troszke :( :(


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » czw mar 06, 2008 19:04

reguluje sie TPS, pioszukaj bo bylo o tym na forum

[ Dodano: 06 Mar 2008 18:08 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826&start=0


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » sob mar 08, 2008 14:37

siema panowie wlasnie znalazlem glowna przyczyne i zapowietrzania sie chamolcy na wolnych obrotach i skokom obrotow wymienilem podstawe pod wtrysk i jak ja odkrecilem to widac bylo po kolektorze jak sobie plynela bezyna (i chyba dla tego wiecej palil) zdjecia kak wygladala stara :]

Obrazek

Obrazek

Obrazek


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 361 gości