Strona 2 z 2

: czw lut 28, 2008 15:54
autor: majki75
scss pisze:Jak założyłeś jakieś lepsze, w sensie twardsze, to trochę potrwa zanim będziesz miał znów twardy hamulec.
Moim skromnym zdaniem, założenie nowych klocków nie może powodować takich objawów (miękki pedał hamulca wpadający do podłogi). Myślę, że nawet gdyby posmarować tarcze i klocki smarem to i tak pedał nie wpadłby do podłogi.
Wymieniałem koce wiele razy i nigdy nie miałem zauważalnego spadku siły hamowania (niezależnie od stanu samej tarczy)

Pedał hamulca mógłby wpadać tak głęboko gdybyś miał np otwarty odpowietrznik lub przerwany przewód hamulcowy. Skoro płynu nie ubywa w zbiorniczku to może pompa.

: czw lut 28, 2008 16:25
autor: dymek-87
nie załamuj sie , ja miałem to samo przy wymiane u siebie klocków w mk4 ale zrobiłem pare kilometrów i wszystko powróciło do stanu jak przed wymiana . wiec sie nie martw wszystko bedzie ok .
ozdrawiam

: czw lut 28, 2008 18:35
autor: bocznik
dzieki
wiec pojezdze troche spokojniej i poobserwuję
jak co polecą plusiki
Dziekuje za opinie

: ndz mar 29, 2009 23:24
autor: wydmek
Hej

Daj znać co tam z hamulcami - ja nie zmieniałem nic w układzie hamulcowym - poza tym że ruszyliśmy klocki - bo bałem się, że są pokrzywione tarcze - odepchneliśmy klocki. No i później "zonk". Podpompowałem - hamulce niby wróciły do normy - ale jednak został miękki pedał hamulca - podpompuję to zostaje wyżej, ale później wpada w dół. Może tak ma być chwilę, ale zdecydowanie wolałbym nie. W tej chwili muszę się mocno "zaprzeć" przy hhamowaniu. A i ABS jakoś nie chce zadziałać (coś tam pyrknie - ale to nie to samo co przed "dłubaniem")

: ndz mar 29, 2009 23:35
autor: Zico63b
Oprócz słusznych porad o konieczności dopasowania (dotarcia) się klocków, szczególnie ze starszą tarczą - tu wygląda mi to w obu wypadkach na zapowietrzenie, dodatkowo inna praca ABS-u. Poszukajcie na forum kolegę z VAG-iem w Waszych okolicach i wykonajcie procedurę odpowietrzania komputerem. System z ABS-em rządzi się nieco innymi prawami niż ten z np. Mk II!
Zapowietrzenie może łatwo nastąpić przy robocie, czasem nawet trudno je zauważyć; po prostu tłoczek przy zdjętych zaciskach wysunie się o ten jeden milimetr za daleko!

T A M jest o sprawie więcej!

: pn mar 30, 2009 07:07
autor: bocznik
no wiec u mnie sie dotarło i jest teraz ok