Jaka skrzynia byla w silnikach PN?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 25, 2008 17:35

Maćkooo pisze:
ppoll27 pisze:Dokładnie - 4T jest "dłuższa" - ma inne przełożenie przekładni głównej
No to pokaz mi to, ja pokazałem na linku. Tewraz twoja kolej.
toffic pisze:Prawie robi wielką różnice
A co używasz wstecznego do jazdy, bo ja tylko nim cofam. Róznica tkwi tylko w przełożeniu wstecznego.

Skończmy te negocjacje , nie wiem po co kłócić się o pierdy, tutaj mamy sie wypwoiadac a nie mądrzyć. :bigok:
Skad u kolegi te nerwy :pub: , niestety diabeł tkwi w szczegółach :satan: bo:
Przekładnia główna to przekładnia zębata wbudowana w moście napędowym, która w stałym stosunku zwiększa moment obrotowy przekazywany na półosie kół napędowych i jednocześnie w tym samym stosunku zmniejsza prędkość obrotową kół napędowych w odniesieniu do prędkości obrotowej wału napędowego. Przełożenie przekładni głównej decyduje o szybkości maksymalnej, jaką może w ogóle rozwijać samochód w sprzyjających warunkach ruchu na danym biegu bo jak chcesz policzyc przełożenie końcowe dla każdego biegu to mnożysz przełożenie biegu przez przełożenie przekładni głównej (w tabelce na vwgolf.pl nazwane - przełożeniem bigu jałowego).... :jezor:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości