Skad u kolegi te nerwy , niestety diabeł tkwi w szczegółach bo:Maćkooo pisze:No to pokaz mi to, ja pokazałem na linku. Tewraz twoja kolej.ppoll27 pisze:Dokładnie - 4T jest "dłuższa" - ma inne przełożenie przekładni głównejA co używasz wstecznego do jazdy, bo ja tylko nim cofam. Róznica tkwi tylko w przełożeniu wstecznego.toffic pisze:Prawie robi wielką różnice
Skończmy te negocjacje , nie wiem po co kłócić się o pierdy, tutaj mamy sie wypwoiadac a nie mądrzyć.
Przekładnia główna to przekładnia zębata wbudowana w moście napędowym, która w stałym stosunku zwiększa moment obrotowy przekazywany na półosie kół napędowych i jednocześnie w tym samym stosunku zmniejsza prędkość obrotową kół napędowych w odniesieniu do prędkości obrotowej wału napędowego. Przełożenie przekładni głównej decyduje o szybkości maksymalnej, jaką może w ogóle rozwijać samochód w sprzyjających warunkach ruchu na danym biegu bo jak chcesz policzyc przełożenie końcowe dla każdego biegu to mnożysz przełożenie biegu przez przełożenie przekładni głównej (w tabelce na vwgolf.pl nazwane - przełożeniem bigu jałowego)....