Nie zapala KR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt mar 11, 2008 23:37

Będą podawać, ale sprawdzaj po kolei - wyciągając tylko jeden wtryskiwacz i wsadzając do słoika żeby nie rozlewać paliwa.


P.S
radzę zakupić nowe gumki i od razy wymienić.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » czw mar 13, 2008 21:40

no wiec powrot drozny, w aucie mam wtryskiwacz rozruchowy na przelacznik no i wyszlo na to ze to jest to odkrecilem przewod paliwowy przy wtrysku i rozdzielacz przestal piszczec; wczesniej piszczal i lał paliwo
wiec mysle ze rozdzielacz jest dobry (w sumie kupilem uzywany, wymienilem i tez piszczal wiec tak myslalem ze to nie to) a wtrysk rozruchowy jest albo zapchany albo uszkodzony i nie podaje w ogole paliwa, i cala bajura idzie na cylindry, jutro wykrece wtrysk i sie zobaczy chyba wszystko inne przejzalem i jest OK, ale kto wie :rotfl:



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt mar 14, 2008 08:35

Alec a jak Ci zapali to potem jak sie rozgrzeje to niemasz takich objawów jak spadające wolne obroty lub ich brak?


18K4F inside... RWD car :)

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » pt mar 14, 2008 16:52

Auto ostatnio odpalilo mi w styczniu xd i to chyba przypadkiem wlozylem naladowany AKU i zalapal ale wtedy postal chwile obroty spoko, 2min. obroty spadlu o 200 i jeszcze pochodzil z 30 sec i zgasl

i od tamtej pory nie zapalil mi jeszcze

(ale nie ma co sie tym sugerowac bo potem jak wymienilam czujnik halla to okazalo sie ze w aparacie zaplonowym to koleczko z 2 bolcami co wsadzamy w glowice bylo wbite zle (iskra byla nie w tedy kiedy trzeba, nie wiem jak to jezdzilo :grrr: na benzynie dlawil sie jak ostro orzyspieszalem a na gazie spoko)



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt mar 14, 2008 22:26

no tak to jest z tymi staruszkami.... sam myśle nad digi 1 lub 2 ...albo wwogóle swap na jakies 1.8 20VT 180KM :bigok:


18K4F inside... RWD car :)

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » pt mar 14, 2008 22:49

ja nie chce DIGI, nie narzekam na K-Jet'a w MK2 mam ten sam wtrysk i nic sie nie psuje no ale tam nie ma gazu, pewnie gdyby nie ten gaz to auto jezdzilo by bezproblemowo,
moglbym go oddac do gazownika aby ustawil mi gaz i jezdzilbym na gazie ale to nie to samo...

benzyna jest najwazniejsza

[ Dodano: 15 Mar 2008 17:55 ]
no ja pier. wtrysk rozruchowy tez dobry...

ehh nie wiem co jest nie tak... moze ktos kupi go i bedzie mial czesci z niego



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 282 gości