Strona 2 z 2

: sob lut 23, 2008 18:30
autor: mark787
nie wiem czy to ci coś pomorze ja u siebie wymieniałem termostat na nowy. po założeniu termostatu odpowietrzeniu układu czyli nalaniu boryga naciskasz na dolny wąż od chłodnicy kilkanaście razy zamykasz korek odpalasz silnik czekasz aż się nagrzeje układ powinien sam się odpowietrzyć oczywiście trzeba od czasu dolać. sprawdzasz czy dolny wąż jest ciepły jeżeli nie to termostat albo nie otwiera albo jest źle włożony. I dlatego przewody ci moą puchnąć u mnie to było po założeniu na nowy otworzył mi 4 razy a później klops ani razu się nie otworzył węże sztywne, aż simeringi mi na czujnikach płynu *#cenzura#* więc sie wkurzyłem i założyłem stary termostat i wszystko wróciło do normy a jak u ciebie z temperaturą

: sob lut 23, 2008 18:47
autor: sas_gti
Yohan_vw pisze:WIELU MECHANIKÓW MÓWIŁO ZE TO USZCZELKA ITP,A JEDEN POWIEDZIAŁ MI "WYMIEN SOBIE KOREK" I TAK ZROBIŁEM I BYŁO OK.mOJE ZDANIE TAKIE PRAWDZIWYCH MECHANIKÓW W POLSCE JUZ NIE MA
a ten jeden?