Strona 2 z 2

: pt cze 26, 2009 18:20
autor: specWROC
a jakbym chciał zrobić całe zawieszenie to ile jest tych tuleji sworzni itp

: pt cze 26, 2009 18:28
autor: ziolo115
http://www.allegro.pl/item663336816_tul ... 3_d72.html to chyba wszystko co ci potrzebne :) no chyba ze jeszcze górne mocowanie amortyzatora:)

: pt cze 26, 2009 19:36
autor: guti
dwie duze tulje , dwie małe, dwa łaczniki stabilizatora, dwie gumy do stabilizatora ( tylne na belce) , dwa sworznie wachacza, dwie poduszki ( mocowanie górne amorka ) no jak takie cos bys strzelil to masz zawieszenie na lata :)
sam niedawno takie cos robiłem, teraz zostało mi tylko wymienic tylko tuleje w belce.

co do marek to zamiast Febi poleciłbym Moog , lemforder, Meyle, troszke moze drozsze, ale Febi to juz nie to Febi co dawniej :)

: pt cze 26, 2009 20:16
autor: specWROC
a w mk2 jest łącznik stabilizatora?

: pt cze 26, 2009 20:25
autor: ziolo115
ziolo115 pisze:a w mk2 jest łącznik stabilizatora?
jest jest :) i są one w we wspomnianym zestawie z allegro:) a co do firmy to febi moim zdaniem nie jest zła :) ale potwierdzam ze tak zrobione zawieszenie na przyzwoitych częsciach to bedzie czołog :bigok:

: pt cze 26, 2009 22:59
autor: guti
specWROC pisze:a w mk2 jest łącznik stabilizatora?
jst kolego , ale nie we wszystkich :) od 1,8 sie zaczynało, wiec nie wiadomo czy ty masz takowy stabilizator.

: ndz sty 31, 2010 16:14
autor: CineK_JawoR
Panowie odświeże troche temat mam problem auto jedzie prosto a gdy mu depne na gaz to sciaga na lewo co to moze byc? zawieszenie gwintowane w bardzo dobrym stanie tuleje na wahaczach nowe w sumie nie ma sie do czego przyczepić. co to może być?

: ndz sty 31, 2010 20:36
autor: specWROC
miałem ten sam problem, wymień sworznie wachaczy oraz tuleje na wachaczach i będzie gitarka, temat przerabiany osobiście;)