Strona 2 z 2

: pt cze 04, 2010 21:10
autor: rafreality
Osmażę temat, nie będę nowego zakładał.

Mam też takie piski silniczka chłodnicy, więc mam go zamiar wymienić.

Mam drugi silniczek ze śmigłem, ale jeszcze się nie zabierałem za wymianę i mam wrażenie, że będę musiał cały przód rozebrać doszczętnie, tzn. przednie lampy, zderzak, przedni pas, potem wyciągnąć chłodnicę i dopiero wymienić silniczek.

Ktoś może miał do czynienia z wymianą tego silnika?

Chciałbym to zrobić szybko i bez zbytniego rozkręcania, mam lampy klejone i zderzak na 100 śrubach przykręcony :) Dzięki za pomoc!

: pt cze 04, 2010 22:09
autor: Paweł Marek
Tylko od przodu, być może uda się chłodnicy nie odpinać z wezy i płynu spusczać, tylko ją odchylić. Czyli atrapa, zderzak, jedna z lamp nie pamiętam która i chłodnica.

: pt cze 04, 2010 22:48
autor: Mavrick
Kolego wymien go jak najszybciej mi sie malo auto nie spalilo przez niedomagajacy wentylator...tylko niestety czeka Cie to:

Obrazek

Innej mozliwosci wymiany nie ma.

: sob cze 05, 2010 11:37
autor: rafreality
Dzięki koledzy, zebrałem się i wymieniłem w końcu ten cooler i teraz jest git.
Nie ryzykowałem, szczególnie że dziś taki upał był, a nastałem się w korkach przed Skoczowem w stronę Wisły (ruch jednym pasem, uszkodzona nawierzchnia po powodzi), miałem wskazówkę czasem na 100 stopniach, ale wentylator nie dawał za wygraną.

Dodam, że bez odłączania węży można uszkodzić chłodnicę.
Tylko najlepiej zaopatrzyć się w kleszcze do opasek przy ściąganiu i zakładaniu opasek na węże, ale to normalka.
Reszta tak jak koledzy opisali powyżej.
Przedstawiam poniżej fotki z mojej walki z wiatrak(ami)iem, tyle ile trzeba przy tej operacji minimalnego demontażu.
Obrazek
Obrazek