Strona 2 z 2
: sob lut 16, 2008 13:32
autor: Kassten
Mierzyłem i między dwoma zewnętrznymi jest 0.6V
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Między środkowym a klemą minusową jest 8.5V a jak kręcę to jest 6V. Pojechałem na szrot i gość za aparat powiedział mi 100zł, a za sam hallotron 80zł to tylko się uśmiechnąłem i podziękowałem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Teraz pytanie, skąd mogę wiedzieć, że ten aparat ma czujnik halla a nie przerywacz?
http://allegro.pl/item314013143_vw_golf ... onowy.html
Pozdrawiam!
: sob lut 16, 2008 15:29
autor: Paweł Marek
Kassten pisze:skąd mogę wiedzieć, że ten aparat ma czujnik halla a nie przerywacz?
stary sorki, ale lepiej podjedź z tym do mechanika. 100 zeta za cały aparat to dobra cena, jesli jest taki jak potrzebujesz to bierz.
: sob lut 16, 2008 16:08
autor: Kassten
Paweł Marek pisze:Kassten napisał/a:
skąd mogę wiedzieć, że ten aparat ma czujnik halla a nie przerywacz?
stary sorki, ale lepiej podjedź z tym do mechanika.
Nie za bardzo kumam o co chodzi...
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tak więc, po kilku rzutach hallotronem o ściany w moim garażu postanowiłem jeszcze raz dogłębnie przemyśleć całą sprawę. Jeżeli na skrajnych kablach miało być 12V a było 0.6 i jeden z tych kabli jest masą czyli dostaje za mało prądu. podpiąłem do tej kostki na krótko + z akumulatora i iskra jest normalnie. Czyli hallotron jest raczej sprawny. Kabel w którym powinno być 12V wychodzi z modułu na podszybiu. Oznacza to, że moduł padł?
: czw kwie 10, 2008 22:40
autor: GELO86
Mam takie pytanie do autora postu, czy problem z iskrą rozwiązany, bo jeśli tak to jestem ciekaw co zawiniło