Strona 2 z 3

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

: czw maja 26, 2005 16:43
autor: maciekc
wszystkie przewody sprawdzilem i nie ma zadnego pekniecia ani nic takiego ,jedna opaska byla troche luzna to ja poprawilem ale roznicy to nie zrobilo teraz postanowilem ze zmienie n75.pozdrawiam

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

: pt cze 17, 2005 13:08
autor: maciekc
witam ponownie po dluzszej nieobecnosci.jak wczesniej wspominalem mam problem z moim autem zaryzykowalem i zmienilem przeplywomierz, ktory kosztowal mnie az 120 funtow.to byl blad bo nic to nie dalo fakt auto troche jak by mocy dostalo ,ale i tak po przekroczeniu 120 albo i czasem 100 km/h traci moc do ponownego uruchomienia,juz nie wiem co mam z tym zlomem zrpbic,czy wymiana n75 bedzie rozsadna ?i nie wie ktos czasem jak po angielsku moge nazwac ten zawor bo nie wiem.z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich. :bajer:

: pt cze 17, 2005 17:13
autor: Corvax
Nie rozumiem dlaczego przyszła Ci do głowy przeplywka, skoro cały czas mówiliśmy o N75. Przepływomierz nie powoduje z reguły takich błedów.Nie wiem jak bedzie po angielsku - ale jest to elektrozawór ograniczajacy ciśnienie doładowania.

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

: pt cze 17, 2005 19:59
autor: maciekc
to byl blod ze dalem sie skusic na przeplywomierz ale teraz sam tego zaluje,to byl moment poprostu kiedy wpadlem na 'wspanialy'pomysl zeby odlaczyc przeplywomierz i sprobowac pojezdzic i fakt auto jezdzilo w taki sam sposob jak po przekroczeniu tych predkosci i to mnie zmylilo ale w tamtym momencie nie pomyslalem logicznie ze jak odlocze przeplywomierz to komputer wykryje brak jakiegos zespolu i automatycznie przejdzie w tryb awaryjny czyli tak samo jak sie dzieje powyzej 120km.h.czyli mowisz zeby stanowczo postawic na ten zawor.a konkretnie to jest ten zawor pod filtrem paliwa do ktorego sa podlaczone 3 wezyki jeden od filtra powietrza drugi do jakiegos takiego zaworu na kolektorze wydechowym a trzeci idzie gdiec do wtryskow czy jakos tak ,dokladnie sie nie znam.a czy ten zawor to jast ten co na zdjeciu?pozdrawiam

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

: sob cze 18, 2005 20:58
autor: maciekc
a wiec zmienilem ten n75 i dalej nic juz mnie krew zalewa co to do jasnej h.......y moze byc ?

Re: pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

: sob cze 18, 2005 21:42
autor: Gitner
maciekc pisze:a wiec zmienilem ten n75 i dalej nic juz mnie krew zalewa co to do jasnej h.......y moze byc ?
To sa wyniki skapstwa.. poniosles koszty, a nalezalo jechac pod VAGa.. Wspolczuje.. JAk sobie poradzisz daj znac co bylo nie tak.

Pozdro
Gitner

: pn cze 20, 2005 22:21
autor: platecki
Na moje oko to zawór, który jest na zdjęciu to nie jest N75, to mi wygląda na zawór recyrkulacji spalin. Miałem ten sam problem w passacie z takim samym silnikiem jak twój i pamiętam, że tam były dwa zaworki, ale N75 czyli ten ograniczenia ciśnienia doładowania wyglądał inaczej.
Jest podobnej wielkości, też dochodzą do niego trzy wężyki. W passacie miałem go z prawej strony, ale z tego co się orientuje to w golfie jest w pobliżu filtra powietrza, mogę sprawdzić w książce jak chcesz. Na tym zaworku były numery:028 906 283 N. U mnie poskutkowało. Zyczę powodzenia

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

: pn cze 20, 2005 22:28
autor: maciekc
bardzo bym bylwdzieczny jak bys mogl sie cos wiecej dowiedziec na ten temat pozdrawiam

: wt cze 21, 2005 15:45
autor: platecki
Znalazłem ten rysunek silnika, postaram się go do jutra wstawić

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

: wt cze 21, 2005 20:46
autor: maciekc
czy to jest n75.sory za jakosc i rozmiar fotek :bajer:

: wt cze 21, 2005 21:10
autor: Adamm
wg mnie to jest N75 ale moge sie mylic

Obrazek

: wt cze 21, 2005 23:35
autor: platecki
Dokładnie na rysunku jest ten sam zawór co na zdjęciu. Jutro wstawie ten rysunek, ale na bank to ten sam zaworek. Spisz z niego numery i sprawdź czy jest dostępny raczej tylko w serwisie.

: śr cze 22, 2005 21:47
autor: Feru
Oj oj oj widzę że muszę tu porady udzielić. Miałem ten sam problem z autem i okazało się że był zapaprany ZAWÓR STEROWANIA TURBINĄ. ten sam kod błędu, objawy te same, więc proponuje zacząć czyścić zaworek :bigok: :bigok: :pub:

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

: czw cze 23, 2005 16:33
autor: maciekc
no wlasnie teraz to ja tez juz wiem bo wlasnie skonczyly sie moje problemy no i dokladnie tak samo padl n75 ale juz jest nowy i wszystko swietnie gra.dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam ,do zobaczenia (oby nie) z nastepnem problemem.pozdro