: pt lut 08, 2008 10:49
no to widze, ze mamy podobny problem... co nam doradzicie koledzy ?MichaelRSL pisze:dzisiaj wybieram sie do sklepu bo wszystkie filtry i olej bo bede zmienial i sprawa jest jeszcze otwarta co do wyboru oleju
no to widze, ze mamy podobny problem... co nam doradzicie koledzy ?MichaelRSL pisze:dzisiaj wybieram sie do sklepu bo wszystkie filtry i olej bo bede zmienial i sprawa jest jeszcze otwarta co do wyboru oleju
Drogi kolego otóż dla mnie + dla Valvoline jest prosty - sprzedają go w hurtowni i kosztuje 30% taniej niż każdy shell czy mobil w sklepieMichaelRSL pisze:ale chcialbym sie dowiedziec jaka jest roznica na tzw "+" dla olejow Shell i Valvoline
nie chodzilo mi o rozpetanie takiej dyskusji po prostu zapytalem o "wyzszosc" Vavolinazodiak pisze:Dyskusja o "wyższości Wielkanocy nad świętami Bożego Narodzenia"
dla mnie chocby olej byl nie wiadomo z czego, jakiej marki, o jakich wlasciwosciach - wymiana co 20tys km. jest EXTREMALNA i szkoda by mi bylo silnika. Jesli stac mnie na auto, benzyne itd to stac mnie tez na olej ktory wymienia sie zgodnie z zaleceniem producenta auta/oleju lub co najmniej raz w roku.2RaZ pisze:Drogi kolego otóż dla mnie + dla Valvoline jest prosty - sprzedają go w hurtowni i kosztuje 30% taniej niż każdy shell czy mobil w sklepieMichaelRSL pisze:ale chcialbym sie dowiedziec jaka jest roznica na tzw "+" dla olejow Shell i Valvoline
A dodatkowym plusem jest to, że "został stworzony dla modeli VW, Audi, Seat i Skoda, z wydłużonymi przebiegami miedzy wymianami oleju". co oznacza że wg producenta dolna granica wymiany to 20 tyś km.
Pozdrawiam!