Strona 2 z 2

: ndz lut 03, 2008 13:26
autor: Paweł Marek
danioo pisze:bo możliwe, że ja poprostu dociągałem te śruby zamiast odkręcać?
nas pytasz? :) oczywiście że gwint jest prawy, najnormalniejszy, a patrząc na to od zewnątrz odkręczasz w prawo boklucz jest od tyłu, trza mieć wyobraźnię :)

: ndz lut 03, 2008 13:27
autor: danioo
Paweł Marek pisze:śróbę chwycisz po lekkim zdeformowaniu łba szlifierką (napłasko) porządnym narzedzeim, czuli morsem l ub francuzem, tylko to naprawde musi być porządne narzedzie.
A co jak sie spali podczas ciecia/szlifowania ta guma co jest w zacisku, po kórej pracuje zacisk ?

: ndz lut 03, 2008 13:28
autor: Szosownik
danioo pisze:Niby w ETCE nic nie pisze na temat lewych/prawych gwintów.
no właśnie nigdzie nie jest o tym napisane co by świadczyło o tym że się mylę ale to co widziałem nie daje mi 100% pewności :D

oczywiście że gwint jest prawy, najnormalniejszy, a patrząc na to od zewnątrz odkręczasz w prawo boklucz jest od tyłu, trza mieć wyobraźnię :)
widocznie mój kolega jej nie miał w danym momencie i mi namieszał w głowie :jezor:

: ndz lut 03, 2008 13:31
autor: miś fazi
gume kupisz nową , koszt niewielki

: ndz lut 03, 2008 13:36
autor: Paweł
ja jak wyrobiłem śrubę (bo z tego co pamiętam to imbus piątka??) nabiłem na nim tzw. gwiazdkę (klucz podobny do imbusa tylko że gwiazdka) oczywiście o numer większą i odkręciłem :bigok:

: ndz lut 03, 2008 13:40
autor: Paweł Marek
Paweł pisze:ja jak wyrobiłem śrubę (bo z tego co pamiętam to imbus piątka??) nabiłem na nim tzw. gwiazdkę (klucz podobny do imbusa tylko że gwiazdka) oczywiście o numer większą i odkręciłem
potwierdzam bardzo dobra metoda, już zapomniałem a sam to kiedyś robiłem,

: ndz lut 03, 2008 13:41
autor: miś fazi
u mnie jest 7 klucz

: ndz lut 03, 2008 13:44
autor: danioo
A u mnie jest imbus 6, Spróbuje jescze z tym torxem o numer wiekszym.