: sob sty 26, 2008 20:57
boros, Sprawdź czy masz na rozruszniku blachę osłaniającą? Bo ja nie mam i zastanawiam się czy to może być przyczyną.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
no właśnie nie mam, także już jestem prawie pewien, że to jest rozrusznik, w tym przekonaniu utwierdza mnie też kolega mechanik, który twierdzi że to mogą zacinać sie=ę szczotki rozrusznika, chcę wstawić auto na warsztat, jak coś to pomoże to dam znać...jhosef pisze:boros, Sprawdź czy masz na rozruszniku blachę osłaniającą? Bo ja nie mam i zastanawiam się czy to może być przyczyną.
jhosef pisze:boros, Sprawdź czy masz na rozruszniku blachę osłaniającą? Bo ja nie mam i zastanawiam się czy to może być przyczyną.
jhosef pisze:Ja obstawiam cewkę automatu gdyż rozbierałem rozrusznik i okazało się że szczotki są nowe, tulejki też, komutator w bardzo dobrym stanie, ogólnie w środku wyglądał jak nowy. W tym tygodiu postaram się dorobić osłonę na rozrusznik ale ta, jest strasznie ciasno.
Miałem pewność, że to rozrusznik. Wyremontowali (automat, szczotki) i nic nie pomogło.boros pisze:no właśnie nie mam, także już jestem prawie pewien, że to jest rozrusznik, w tym przekonaniu utwierdza mnie też kolega mechanik, który twierdzi że to mogą zacinać sie=ę szczotki rozrusznika, chcę wstawić auto na warsztat, jak coś to pomoże to dam znać...
W sumie założenie przekaźnika to nie wielka robota,zwłaszcza że potrzene rzeczy już mam. Sprubuje, może się uda.bodzio_j pisze:Mechanik stwierdził, że napięcie dochodzące do cewki jest za małe (tylko jak ię zagrzał) i nie ma siły zadziałać. Przekaźnik rozwiązał sprawę.
jhosef pisze:W sumie założenie przekaźnika to nie wielka robota,zwłaszcza że potrzene rzeczy już mam. Sprubuje, może się uda.bodzio_j pisze:Mechanik stwierdził, że napięcie dochodzące do cewki jest za małe (tylko jak ię zagrzał) i nie ma siły zadziałać. Przekaźnik rozwiązał sprawę.