Zmiana z automatu na manual
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- collin
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
- Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
- Kontakt:
jhosef, mi kolega mechanik mówił że można ale gdzie już nie chciał powiedzieć
[ Dodano: 23 Sty 2008 15:11 ]
Paweł Marek, nie zauważyłem twojego posta, dal ciebie też punkt pozdraVWiam
[ Dodano: 23 Sty 2008 15:11 ]
Paweł Marek, nie zauważyłem twojego posta, dal ciebie też punkt pozdraVWiam
mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]
mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]
mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Mi również tak wyrywa ! wiec może tak ma być:)jhosef pisze:Ciekaw jestem czy to rzeczywiscie można regulować. Bo mam wrażenie ze mi za mocno pełznie do przodu. Właściwie to wyrywa. trochę to denerwujące jest.
[ Dodano: 23 Sty 2008 16:31 ]
collin pisze:13,5-14raf1al pisze:To ile ci pali ze chce ci sie płakać?
[ Dodano: 21 Sty 2008 22:32 ]
bettek, dzięki dla ciebie też punkt
nie jest zle :)może masz ciężką nogę
osobiście sie przymierzałem do wymiany ale za duże koszty i trzeba mieć mocne nerwy bo zawsze jakąś pierdoła wyjdzie nieoczekiwanie lepiej! a tez nie wiadomo na jaka skrzynie maualna trafisz!
- collin
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
- Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
- Kontakt:
zależy co macie na myśli mówiąc wyrywa bo mój tak podskoczy całym silnikiem ale to jest normalneMi również tak wyrywa ! wiec może tak ma być:)
mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]
mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]
mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
to ze jak z mieniasz z P lub N na D lub R to od razu zaczyna ciągnąć "mocno" tak ze wyrywa z hamulca! gdyby sie dało zmniejszy to to jakoś było by super szkoda przegubówcollin pisze:zależy co macie na myśli mówiąc wyrywa bo mój tak podskoczy całym silnikiem ale to jest normalneMi również tak wyrywa ! wiec może tak ma być:)
- collin
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
- Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
- Kontakt:
tego to mój nie robi trochę się zatrzęsie i tak podskoczy ale to normato ze jak z mieniasz z P lub N na D lub R to od razu zaczyna ciągnąć "mocno" tak ze wyrywa z hamulca! gdyby sie dało zmniejszy to to jakoś było by super szkoda przegubów
mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]
mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]
mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40
Dwadzieścia kilka?? To prawie jak tempomat... A jakie masz obroty na jałowym? Ja jak miałem uszkodzony zawór dodatkowego powietrza (urwany kabelek) to też po zmianie z P/N na D/R walił w przeguby i czasem 30km/h bez dodawania gazu jechał. Nie wiem ile na godzinę jedzie, bo teraz nawet wskazówka się nie rusza, bardzo powoli. A kiedy zmieniałeś ostatnio olej ATF w skrzyni (powinno się co 30 000 - 45 000km wymieniać) i czy masz odpowiednią ilość tego oleju (sprawdza się przy włączonym silniku i rozgrzanej skrzyni do temp. roboczej). Może masz zapchany filtr siatkowy w skrzyni, źle wyregulowane cięgno przyspieszania ma duży wpływ na działanie skrzyni.
pzdr
pzdr
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nie mam obrotka ale obroty mam prawidłowe. Teraz je zmniejszyłem do minimalnych jakie można aby nie gasł i raczej nie przekracza 20 km/hnerlst pisze:A jakie masz obroty na jałowym?
Jakieś 25-30 kkm temu. Nie pamiętam dokładnie bo zmieniałem licznik i się trochę pogupiłem.ale zaraz po wymianie też tak jechał. Skrzynia była wymieniana bo kupiłem go z pękniętą, ale kupiona była w stanie praktycznie idealnym.nerlst pisze:A kiedy zmieniałeś ostatnio olej ATF w skrzyni (powinno się co 30 000 - 45 000km wymieniać)
Trochę poniżej maxnerlst pisze:czy masz odpowiednią ilość tego oleju
Sprawdzałem i poprawiłęm.nerlst pisze:źle wyregulowane cięgno przyspieszania ma duży wpływ na działanie skrzyni.
Ogólnie skrzynia nie szarpie przy przełączaniu chyba że pedał w podłodze mam to wiadomo. chociaż jeśli będę trzymał ten samochód to skrzynia pójdzie do wymiany lub naprawy ze zwględu na dyfer który wyje.
- collin
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
- Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
- Kontakt:
co to jest i gdzie się znajduje???nerlst pisze:cięgno przyspieszania
ja jeszcze mam instalkę gazu podciśnieniową (I generacja) i są małę problemy z obrotami jak jest zimny i palę go na gazie to żeby nie zgasł trzeba trzymać trochę gazu aż się nagrzeje (tylko w minusowych temperaturach) ale jak przejadę ok30 km jak się silnik podgrzeje pożadnie to obroty są bardzo niskie i jak włączę na D i hamulec to gaśnie
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 23:20 przez collin, łącznie zmieniany 1 raz.
mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]
mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]
mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40
Odnośnie gazu to kiedy zmieniałeś membranę w parowniku (bardziej opłaca się wymienić cały parownik) lub filtr od gazu? Jeśli w ogóle chodzi o gaz to powinno się rozgrzać silnik do ok 40 stopni na benzynie i dopiero potem przełączać na gaz. Jeśli na zimnym silniku, na benzynie nie gaśnie Ci po wciśnięciu na hamulec to winą jest gaz, więc nie reguluj nic przy gaźniku.
pzdr
pzdr
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
collin, musisz wybrać, albo niskie obroty na lpg przy rozgrzanym silniku albo brak gaśnięcia na zimnym na LPG. Sprawny parownik poprawi tą sytuację jeśli masz już na swoim trochę przejechane, z tym że regeneracja przywraca mu sprawność i nie zgadzam się że opłacalne jest kupno nowego. Zwałszcza jeśli zrobisz to sobie sam, bo to proste.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości