sprężarka klimatyzacji
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
marek2907, WITAJ MAM MK4 CLIMATRONIC .WIEM , ŻE KOLEGA MOŻE POMÓC WIĘC SPYTAM. NIE CHODZI CLIMATRONIC, A KONKRETNIE KLIMA . REGULACJE TEMPERATURY I STEROWANIA RODZAJAMI PRACY NA POSZCZEGÓLNE ELEMENTY -DZIAŁAJĄ. NIE ZAŁANCZ MI SIĘ TYLKO KLIMATYZACJA.
AUTOTEST CLIMATRONIC WYKAZAŁ 444- UKŁAD JEST NAPEŁNIONY I ZROBIONE JEST TO NAPEWNO DOBRZE.CO DALEJ ?POZDRAWIAM
AUTOTEST CLIMATRONIC WYKAZAŁ 444- UKŁAD JEST NAPEŁNIONY I ZROBIONE JEST TO NAPEWNO DOBRZE.CO DALEJ ?POZDRAWIAM
speedjack
zza monitora kompa można jedynie obstawiać jak cyfry w LOTTO, najlepszym sposobem będzie zdjęcie paska wielorowkowego i kręcenie kołami pasowymi jednego i drugiego, może też szumieć i chrobotać rolka pośrednia prowadząca albo napinacz paska.Komas pisze:Teraz szum jest jeszcze glosniejszy a po wlaczeniu klimy zaczyna cos chrobotac. Alternator? czy sprezarka?
Do Komas : ściągnij pasek i pokrec kołami od alternatora i sprezarki, czy sie lekko obracaja, w osi i czy słychac łożyska, jak stwierdzisz ze cos nie tak to znajdziesz winowajce.
Do speedjack : pisz bez CapsLock'a, a pozatym sprawdzic nalezy bezpieczniki, nastepnie sprezarke, czy sie wlaczy po podaniu zasilania, i to ją podejrzewam, ew. termostat ale to juz trudniejsza robota.
Do speedjack : pisz bez CapsLock'a, a pozatym sprawdzic nalezy bezpieczniki, nastepnie sprezarke, czy sie wlaczy po podaniu zasilania, i to ją podejrzewam, ew. termostat ale to juz trudniejsza robota.
Sklep - Serwis - CB Radio - Diagnostyka - Elektronika - Radom
Dzieki za rady. A mozeci mi powiedziec jak mam poluzowac napinacz paska? Mam to zrobić na siłę?Sady pisze:Do Komas : ściągnij pasek i pokrec kołami od alternatora i sprezarki, czy sie lekko obracaja, w osi i czy słychac łożyska, jak stwierdzisz ze cos nie tak to znajdziesz winowajce.
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
- KrisGliv
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:10
- Lokalizacja: Gliwice / UK
- Kontakt:
Podepnę sie pod temat.
Cześc wszystkim. Wczoraj po włączeniu klimatyzacji w Borze zauwazyłem że nie działa ona prawidłowo. To znaczy kontrolka sie podświetliła ale powietrze takie jak było wczesniej takie pozostało. Otworzyłem maskę i widzę że nie załączyła się ani spręzarka ani wentylator. Dodam że klimatyzację mam manualną, auto kupiłem 3 miesiące temu i nie jestem w 100% pewny czy wtedy działała.
Od czega mam zacząć poszukiwanie przyczyny niesprawności. Tak żeby wykluczyc uszkodzenie sprężarki. Dodam, że niestety nie posiadam Vaga wiec zczytac błedów za bardzo nie mogę. Wdzięczny bedę za okazaną przez was pomoc.
Pozdrawiam
Cześc wszystkim. Wczoraj po włączeniu klimatyzacji w Borze zauwazyłem że nie działa ona prawidłowo. To znaczy kontrolka sie podświetliła ale powietrze takie jak było wczesniej takie pozostało. Otworzyłem maskę i widzę że nie załączyła się ani spręzarka ani wentylator. Dodam że klimatyzację mam manualną, auto kupiłem 3 miesiące temu i nie jestem w 100% pewny czy wtedy działała.
Od czega mam zacząć poszukiwanie przyczyny niesprawności. Tak żeby wykluczyc uszkodzenie sprężarki. Dodam, że niestety nie posiadam Vaga wiec zczytac błedów za bardzo nie mogę. Wdzięczny bedę za okazaną przez was pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 01, 2008 21:01 przez KrisGliv, łącznie zmieniany 1 raz.
vagiem nic nie zczytasz na poczatek sprawdz czy jest czynnik R134 u kolesi co napelniaja klime tak samo autko kupilem z awaria (uszkodzony kompresor)KrisGliv pisze:Podepnę sie pod temat.
Cześc wszystkim. Wczoraj po włączeniu klimatyzacji w Borze zauwazyłem że nie działa ona prawidłowo. To znaczy kontrolka sie podświetliła ale powietrze takie jak było wczesniej takie pozostało. Otworzyłem maskę i widzę że nie załączyła się ani spręzarka ani wentylator. Dodam że klimatyzację mam manualną, auto kupiłem 3 miesiące temu i nie jestem w 100% pewny czy wtedy działała.
Od czega mam zacząć poszukiwanie przyczyny niesprawności. Tak żeby wykluczyc uszkodzenie sprężarki. Dodam, że niestety nie posiadam Vaga wiec zczytac błedów za bardzo nie mogę. Wdzięczny bedę za okazaną przez was pomoc.
Pozdrawiam
wymieniłem tylko tyl kompresora co łaczy sie z wezami /byl pekniety/koszt naptawy 20 PLN naprawilem sam +napełnienie czynnikiem 130PLN i tak dwa lata smigam i jest oki
[ Dodano: 01 Kwi 2008 23:11 ]
ktos za mocno dokrecil srube i pekła obudowa
[ Dodano: 01 Kwi 2008 23:11 ]
ktos za mocno dokrecil srube i pekła obudowa
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Witam.
Ja tez jestem juz po naprawie koszt 360zł
Okazało się ze padło mi sprzegiełko. I tak
Wymiana sprzegiełka i łożyska + uszczelniacze a co za tym idzie wypompowanie czynnika i wpompowanie z uzupełnieniem. Sprezarka chodzi cicho powiedziałbym ze bezszelestnie
Pozdrawiam
Ja tez jestem juz po naprawie koszt 360zł
Okazało się ze padło mi sprzegiełko. I tak
Wymiana sprzegiełka i łożyska + uszczelniacze a co za tym idzie wypompowanie czynnika i wpompowanie z uzupełnieniem. Sprezarka chodzi cicho powiedziałbym ze bezszelestnie
Pozdrawiam
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
Witam,
Mam problem z klimą manualną w mk IV. Po załączeniu, kontrolka w przycisku świeci. Ale nie załacza sie kompresor klimatyzaji ani wentylator na chłodnicy. Sprawdziłem ostatnio czy jest płyn chłodzący i pońoć jest go wystarczająco na załączenie się kompresora. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są dobre.
Klimatyzaja jeszcze niedawno była sprawna i chłodziła dobrze, po czy mna raz przestała chłodzić.
Gdzie szukać przyczyny? Są gdzieś jeszcze bezpieczniki od sprzęgiełka kompresora? Może w komorze silnika, przy akumulatorze?
Pozdrawiam
Wojciech
Mam problem z klimą manualną w mk IV. Po załączeniu, kontrolka w przycisku świeci. Ale nie załacza sie kompresor klimatyzaji ani wentylator na chłodnicy. Sprawdziłem ostatnio czy jest płyn chłodzący i pońoć jest go wystarczająco na załączenie się kompresora. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są dobre.
Klimatyzaja jeszcze niedawno była sprawna i chłodziła dobrze, po czy mna raz przestała chłodzić.
Gdzie szukać przyczyny? Są gdzieś jeszcze bezpieczniki od sprzęgiełka kompresora? Może w komorze silnika, przy akumulatorze?
Pozdrawiam
Wojciech
-
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
- Lokalizacja: Polska
Upewniłem się teraz i okazało się, że wyntylatory się załączają. Sprawdziłem również bezbieczniki te przy akumulatorze i wszystko w porządku.
Jak go można zdiagnozować? Można go np. pominąc, poprzez połączenie 2 pinów we wtyczce - jak uruchomić klimatyzację jeżeli to ten czujnik we winie?
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie
Wojciech
Czujnik, na wężu płynu chłodzącego to czujnik temp, czy ciśnienia?zupełnie zielon pisze:Okazało się, że czujnik temperatury (ten w wężu) był do wymiany
Jak go można zdiagnozować? Można go np. pominąc, poprzez połączenie 2 pinów we wtyczce - jak uruchomić klimatyzację jeżeli to ten czujnik we winie?
Wogóle się nie załancza.zupełnie zielon pisze:A na krótko działa? Może nie ma napięcia?
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie
Wojciech
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 17:23 przez wtct, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 209 gości