Strona 2 z 2

: ndz sty 20, 2008 17:25
autor: majki75
hauer pisze:ten na zdjęciu poniżej jest chyba starszą konstrukcją -filtr powietrza jest w puszcze z prawej strony i na pewno ma przepływomierz.
Ten silnik poniżej łudząco podobny do silnika 1.4 16V. Wyglada niemal identycznie jak ten w moim aucie. Tylko ten napis 1.6.... może jakiś fotomontaż:)
Anyway, omijałbym z daleka auta z silnikiem na zdjęciu nr2.

: ndz sty 20, 2008 18:07
autor: workinger
majki75 pisze:Tylko ten napis 1.6.... może jakiś fotomontaż:)

nie nie to nie wchodzi w gre..:P

: ndz sty 20, 2008 21:59
autor: hauer
pokrywy do 1,6 i 1,4 były takie same. to nie jest błąd, ani podróbka :D

: pn sty 21, 2008 17:18
autor: pszczyna
Ja takowy mam ze zdięca nr.2 jak wyżej pisałem a filtr powietrza znajduje się w czarnej prostokątnej puszce za napisem 16/16V i nie posiada przepływomiaża zato ma dwie sondy LAMBDA

: ndz lut 03, 2008 19:08
autor: workinger
A można powiedzieć że jeden jest gorszy a drugi jest lepszy czy nie ma jakiś przeciw wskazań do jednego jak drugiego ???

: pn lut 04, 2008 00:32
autor: UcHO
sa i + i -
w silniku gdzie nie masz przeplywomierza masz ten plus ze go nie ma, nic sie nie krzaczy i nie ma co pasc, gdyz przeplywka jest drucikowa a nie klapkowa jak w niektorych autach
ale masz np 2 sondy lambda, gdzie jak w pierwszym Ci padnie to jedna, a tu masz dwie, no i klopot z katalizatorem, bo jak juz katalizator odmowi posluszenstwa druga sonda to wychwyci i zaczna sie klopoty