Strona 2 z 2

: pn lut 18, 2008 14:17
autor: marsuuu
mam podobny, jak nie identyczny problem jak Strang.

Znam się na elektryce wogóle (nie jestem elektrykiem samochodowym) i widzę, że Strang posprawdzał już prawie wszystko co mógł. Pozostało już tylko prześledzić i popoprawiać grube kable i ich styki po drodze od alternatora do akumulatora ( jeden z nielicznych sensownych tu wpisów :().

i wychodzi na to, że ja też będę musiał się zabrać za sprawę od tej strony mimo zimna :[
zacznę od tego zanim wydam kasę na regler albo inny alternator.

: pn lut 18, 2008 19:29
autor: ppoll27
regulator napięcia w Golfie 2 musi śmigać na nie mniej niż 13,9 V - wartości poniżej 13,6 przy włączonych światłach kwalifikują go do wymiany - na sprawnym alternatorze i regulatorze masz stałe napięcie 14,1 V niezależnie od obrotów ! (WAŻNE) i włączonych/wyłaczonych świateł ! nie ma różnicy czy Dizel czy Benzyna przerabiałem to w OBU :bigok: