słabe ładowanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marsuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:48
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: marsuuu » pn lut 18, 2008 14:17

mam podobny, jak nie identyczny problem jak Strang.

Znam się na elektryce wogóle (nie jestem elektrykiem samochodowym) i widzę, że Strang posprawdzał już prawie wszystko co mógł. Pozostało już tylko prześledzić i popoprawiać grube kable i ich styki po drodze od alternatora do akumulatora ( jeden z nielicznych sensownych tu wpisów :().

i wychodzi na to, że ja też będę musiał się zabrać za sprawę od tej strony mimo zimna :[
zacznę od tego zanim wydam kasę na regler albo inny alternator.


następny będzie srebrny...

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 18, 2008 19:29

regulator napięcia w Golfie 2 musi śmigać na nie mniej niż 13,9 V - wartości poniżej 13,6 przy włączonych światłach kwalifikują go do wymiany - na sprawnym alternatorze i regulatorze masz stałe napięcie 14,1 V niezależnie od obrotów ! (WAŻNE) i włączonych/wyłaczonych świateł ! nie ma różnicy czy Dizel czy Benzyna przerabiałem to w OBU :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości