dalsze problemy z obrotami...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
No dobrze, ale powróciłby chyba do swoich normalnych obrotów..
Jeżeli tak powinien zareagować tzn. że żadnej dziury w układzie nie ma, a w związku z tym pozostaje nadal pytanie dlaczego się dławi..?
Pozostaje mi wymienić filtr paliwa, pompę ewentualnie (bo to mam już zamówione), a później będę widział dalej co pójdzie pod przysłowiowy "młotek"..
Jeżeli tak powinien zareagować tzn. że żadnej dziury w układzie nie ma, a w związku z tym pozostaje nadal pytanie dlaczego się dławi..?
Pozostaje mi wymienić filtr paliwa, pompę ewentualnie (bo to mam już zamówione), a później będę widział dalej co pójdzie pod przysłowiowy "młotek"..
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Zapłon jest ustawiony poprawnie - tak myślę..
A co do samochodu to jutro powymieniam to co mam zakupione i zobaczę jak się będzie zachowywał..
Jeżeli nadal tak samo to zaczynam go rozkręcać i będę widział efekty..
Dam znać jak i co..
Powrót do problemu..
Rozkręciłem samochód, a raczej gaźnik, sprawdziłem podstawę no i faktycznie - podstawa cała przestarzała, gumowa uszczelka sparciała i rozpada się w rękach..
Zakupiłem nową, założyłem, wszystko gra, ale tak jakby teraz miał obroty zbyt małe..
Regulacja..?
[silnik 1.3, gaźnik 2E3(?)..]
A co do samochodu to jutro powymieniam to co mam zakupione i zobaczę jak się będzie zachowywał..
Jeżeli nadal tak samo to zaczynam go rozkręcać i będę widział efekty..
Dam znać jak i co..
Powrót do problemu..
Rozkręciłem samochód, a raczej gaźnik, sprawdziłem podstawę no i faktycznie - podstawa cała przestarzała, gumowa uszczelka sparciała i rozpada się w rękach..
Zakupiłem nową, założyłem, wszystko gra, ale tak jakby teraz miał obroty zbyt małe..
Regulacja..?
[silnik 1.3, gaźnik 2E3(?)..]
no i proszę
masz obrotomierz ? bo jeśli chodzi równo na wolnych obrotach i dobrze przyspiesza to ja bym nic nie ruszał - teraz jak nie łapie lewego powietrza to będzie chodzić trochę "wolniej" ale dopóki będzie równo to jest OK, oczywiście że jak chcesz to można regulować ale koniecznie z obrotomierzem i miernikiem spalin ...
a w jakim stanie masz filtr powietrza - może już czas na wymianę ...
masz obrotomierz ? bo jeśli chodzi równo na wolnych obrotach i dobrze przyspiesza to ja bym nic nie ruszał - teraz jak nie łapie lewego powietrza to będzie chodzić trochę "wolniej" ale dopóki będzie równo to jest OK, oczywiście że jak chcesz to można regulować ale koniecznie z obrotomierzem i miernikiem spalin ...
a w jakim stanie masz filtr powietrza - może już czas na wymianę ...
TDPower
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Niestety w swoim nie mam obrotomierza, ale w miarę równo pracuje silniczek..
A z tym filtrem to masz rację, pasuje mi go już wymienić tak samo jak filtr paliwa, ale to dopiero jutro niestety zrobię.. Do tego trzeba by było parę wężyków podciśnień powymieniać..
Można takie dostać w normalnym sklepie czy muszą być w motoryzacyjnym..?
Aha.. Jak włączę nawiew na full, ogrzewanie tylnej szyby i światła to jakby silnik mi trochę przymiera.. Czego to może być wina..?
Przypominam, że wymieniony mam alternator i pasek jest naciągnięty bardzo dobrze..
A z tym filtrem to masz rację, pasuje mi go już wymienić tak samo jak filtr paliwa, ale to dopiero jutro niestety zrobię.. Do tego trzeba by było parę wężyków podciśnień powymieniać..
Można takie dostać w normalnym sklepie czy muszą być w motoryzacyjnym..?
Aha.. Jak włączę nawiew na full, ogrzewanie tylnej szyby i światła to jakby silnik mi trochę przymiera.. Czego to może być wina..?
Przypominam, że wymieniony mam alternator i pasek jest naciągnięty bardzo dobrze..
rurki podciśnienia to raczej w motoryzacyjnym - one muszą trzymać ciśnienie
z tym przymieraniem to raczej w miarę normalne, o ile nie gaśnie, tzn - możesz sprawdzić napięcie na samych reflektorach - względem napięcia na akumulatorze, może ci gdzieś prąd ucieka ... może pomogłaby regulacja gaźnika - tzn ustawienie wolnych obrotów na obrotomierzu, ale generalnie jak załączysz te odbiorniki elektryczne (a każdy z nich żre sporo prądu) to coś tam delikatnie będzie spadać
z tym przymieraniem to raczej w miarę normalne, o ile nie gaśnie, tzn - możesz sprawdzić napięcie na samych reflektorach - względem napięcia na akumulatorze, może ci gdzieś prąd ucieka ... może pomogłaby regulacja gaźnika - tzn ustawienie wolnych obrotów na obrotomierzu, ale generalnie jak załączysz te odbiorniki elektryczne (a każdy z nich żre sporo prądu) to coś tam delikatnie będzie spadać
Ostatnio zmieniony śr mar 19, 2008 10:23 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.
TDPower
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości