dalsze problemy z obrotami...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob mar 15, 2008 20:03

jesli zatkales jedyne dojscie powietrza to musi sie zadlawic.a dziura w filtrze powietrza niewplynie na prace silnika



M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » sob mar 15, 2008 22:12

No dobrze, ale powróciłby chyba do swoich normalnych obrotów..

Jeżeli tak powinien zareagować tzn. że żadnej dziury w układzie nie ma, a w związku z tym pozostaje nadal pytanie dlaczego się dławi..? :panna:

Pozostaje mi wymienić filtr paliwa, pompę ewentualnie (bo to mam już zamówione), a później będę widział dalej co pójdzie pod przysłowiowy "młotek".. :smoke:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob mar 15, 2008 22:14

M_a_S_t_E_r pisze:pompę ewentualnie
gdyby pompa siadala na pelnym gazie byly by problemy bo cisnienie bylo by za slabe,wolne obroty mogly by nieszwankowac



M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » sob mar 15, 2008 22:41

No to ja już jestem zielony.. :kac:

Nie mam pojęcia co mu dolega i co robić aby poprawić sytuację.. :otepienie: :-(



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » sob mar 15, 2008 23:03

na początek wykręć ten gaźnik i sprawdź tą podstawę "naocznie" ! :chytry:
Podstawa to podstawa - potem ustaw zapłon - a wogóle to napisałeś już jaki to silnik/gaźnik ? :bigok:


TDPower

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » wt mar 18, 2008 06:10

Zapłon jest ustawiony poprawnie - tak myślę..

A co do samochodu to jutro powymieniam to co mam zakupione i zobaczę jak się będzie zachowywał..

Jeżeli nadal tak samo to zaczynam go rozkręcać i będę widział efekty..

Dam znać jak i co..

Powrót do problemu..

Rozkręciłem samochód, a raczej gaźnik, sprawdziłem podstawę no i faktycznie - podstawa cała przestarzała, gumowa uszczelka sparciała i rozpada się w rękach..

Zakupiłem nową, założyłem, wszystko gra, ale tak jakby teraz miał obroty zbyt małe..

Regulacja..?

[silnik 1.3, gaźnik 2E3(?)..] :jezor:



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt mar 18, 2008 09:13

no i proszę :grin:
masz obrotomierz ? bo jeśli chodzi równo na wolnych obrotach i dobrze przyspiesza to ja bym nic nie ruszał - teraz jak nie łapie lewego powietrza to będzie chodzić trochę "wolniej" ale dopóki będzie równo to jest OK, oczywiście że jak chcesz to można regulować ale koniecznie z obrotomierzem i miernikiem spalin ...
a w jakim stanie masz filtr powietrza - może już czas na wymianę ... :bigok:


TDPower

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » wt mar 18, 2008 15:49

Niestety w swoim nie mam obrotomierza, ale w miarę równo pracuje silniczek..

A z tym filtrem to masz rację, pasuje mi go już wymienić tak samo jak filtr paliwa, ale to dopiero jutro niestety zrobię.. Do tego trzeba by było parę wężyków podciśnień powymieniać..

Można takie dostać w normalnym sklepie czy muszą być w motoryzacyjnym..? :-P

Aha.. Jak włączę nawiew na full, ogrzewanie tylnej szyby i światła to jakby silnik mi trochę przymiera.. Czego to może być wina..? :jezor:

Przypominam, że wymieniony mam alternator i pasek jest naciągnięty bardzo dobrze..



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr mar 19, 2008 10:19

rurki podciśnienia to raczej w motoryzacyjnym - one muszą trzymać ciśnienie
z tym przymieraniem to raczej w miarę normalne, o ile nie gaśnie, tzn - możesz sprawdzić napięcie na samych reflektorach - względem napięcia na akumulatorze, może ci gdzieś prąd ucieka ... może pomogłaby regulacja gaźnika - tzn ustawienie wolnych obrotów na obrotomierzu, ale generalnie jak załączysz te odbiorniki elektryczne (a każdy z nich żre sporo prądu) to coś tam delikatnie będzie spadać
:bigok:
Ostatnio zmieniony śr mar 19, 2008 10:23 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » śr mar 19, 2008 18:24

No i wszystko jasne..

Wymiana podstawy pomogła..

Jeszcze zobaczę jak będzie się zachowywał w momencie nadejścia wilgoci..

Ewentualnie nowe kabelki albo świece i powinno wszystko grać jak należy..

Póki co jest bardzo dobrze (odpukać)..

Dzięki wszystkim za pomoc.. :okej: :smoke:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości