Strona 2 z 2

: czw sty 10, 2008 16:01
autor: pszczyna
maciek88 pisze:no własnie pszczyna powiedz jeszcze jak sie ta pompe odpowietrza bo sie tak oczytałes nie wiem z kad to bierzezsz ale chyba z bravo girl jak nie wiesz czegos to nie pisz głupot
Jeżeli chcesz mnie obraźić to kieruj to do siebie a dla twej wiadomości abyś nie umarł w nie świadomości pompe odpowietrza się następująco :
jedna osoba pompuje a druga luzuje nakrętki mocujące przewody ma być to dość dynamiczne aby szybko znów dokręcić ową nakrętkę tylko tyle aby wyszło powietrze ot filozofia

[ Dodano: Czw Sty 10, 2008 15:09 ]
[/quote] Punkt 2 nie jest najdalszym ponieważ wszystkie 4 przewody w MKII wychodzą z pompy[/quote]

Tuś odkrył amerykę --------- wejdź do pierwszego lepszego sklepu i niech sprzedawca pokaże tobie komplet przewodów z jakiegokolwiek auta !!!!!!! i ślepy nawet stwerdzi że są różnej długości

: czw sty 10, 2008 16:24
autor: robertrog
pszczyna pisze:
Tuś odkrył amerykę --------- wejdź do pierwszego lepszego sklepu i niech sprzedawca pokaże tobie komplet przewodów z jakiegokolwiek auta !!!!!!! i ślepy nawet stwerdzi że są różnej długości
Właśnie pracuję w sklepie motoryzacyjnym ,nie neguję że są różnej długości ,bo takie muszą być ale np długości do Golfa II są następujące PL - 600mm ,PP - 1300 mm ,zewnętrzne tylne po 550 mm ,natomiast centralny lewy 2350mm ,centralny prawy 2450mm .Jasno wynika że tylne koła mają najdłuższe ,a z twojej wypowiedzi wynika że jedno przednie i jedno tylne mają ,najdłużej.

: czw sty 10, 2008 17:19
autor: pszczyna
robertrog pisze:
pszczyna pisze:
Tuś odkrył amerykę --------- wejdź do pierwszego lepszego sklepu i niech sprzedawca pokaże tobie komplet przewodów z jakiegokolwiek auta !!!!!!! i ślepy nawet stwerdzi że są różnej długości
Właśnie pracuję w sklepie motoryzacyjnym ,nie neguję że są różnej długości ,bo takie muszą być ale np długości do Golfa II są następujące PL - 600mm ,PP - 1300 mm ,zewnętrzne tylne po 550 mm ,natomiast centralny lewy 2350mm ,centralny prawy 2450mm .Jasno wynika że tylne koła mają najdłuższe ,a z twojej wypowiedzi wynika że jedno przednie i jedno tylne mają ,najdłużej.

Mylna interpretacja koło tylne a później przednie ponieważ są w jednym układzie czyli są zasilane z jednej sekcji pompy [ Pompa składa się z dwóch sekcji a jedna z nich zasila koło przednie i tylne tak jak i druga sekcja tak zwanie na krzyż jest to podyktowane wzgledami bezpieczeństwa w raźie awari jednego z układu by hamowanie było obustronne ( jedno koło z przodu a drugie z tyłu pisałem otym wyżej aby zakończyć odpowietrzanie tegoż układu później przechodzimy do drugiego układu

: czw sty 10, 2008 17:37
autor: guti
maciek88, widzisz jestes troszke na forum i juz pyskujesz, kolega pszczyna pisze wyraznie prawy tył, a wiesz gdzie masz pompe ? po lewej stronie ! wiec najdłuzszy przewód bedzie od prawego kola tylnego i koniec gadania. Odpowietrza sie najpierw jedna sekcje a pozniej druga, a nie tak od Iwana do pogana latac wokoło auta. Zawsze tak odpowietrzam i jeszcze nie mialem , ani nikt ze znajomych nie mial problemu z hamulcami robionymi przeze mnie . Pozdrawiam.

: czw sty 10, 2008 17:49
autor: pszczyna
guti pisze:maciek88, widzisz jestes troszke na forum i juz pyskujesz, kolega pszczyna pisze wyraznie prawy tył, a wiesz gdzie masz pompe ? po lewej stronie ! wiec najdłuzszy przewód bedzie od prawego kola tylnego i koniec gadania. Bądź zdrów.

GUTI dzięki choć sobie z tego nic nie robie ponieważ w ostatnim tygodniu dam przykład miałem niezły ubaw
1-w sobotę 5.30 rano droga do pracy wywaliło mi ODMĘ (brak oleju ) gościu w pracy --mechamik rolniczy - stwierdził że on to ma inny silnikOPEL ASTRA B TDI i czegos takiego jak ODMA to on nie ma !!!!!!!! :rotfl: :rotfl: :kupa:


2 --Nawet wczoraj zmiana nocna gość twierdzi że to nie możliwe że w golfach jest silikonowy uszczelniacz [ notabene D176404A2 ] miski olejowej i z uporem MANIAKA rzecze że powinna być uszczelka nawet niewie że na rynku są uszczelki samowulkanizujące się
Żeby znowu nie było tyczy się MKIV

: czw sty 10, 2008 18:00
autor: robertrog
pszczyna pisze: Mylna interpretacja koło tylne a później przednie ponieważ są w jednym układzie czyli są zasilane z jednej sekcji pompy [ Pompa składa się z dwóch sekcji a jedna z nich zasila koło przednie i tylne tak jak i druga sekcja tak zwanie na krzyż jest to podyktowane wzgledami bezpieczeństwa w raźie awari jednego z układu by hamowanie było obustronne ( jedno koło z przodu a drugie z tyłu pisałem otym wyżej aby zakończyć odpowietrzanie tegoż układu później przechodzimy do drugiego układu
Masz inny sposób odpowietrzania ,mnie uczono TP,TL,PP,PL nigdy problemu nie było ,ale tak jak piszesz ma sens ,kwestia tylko większego nabiegania się wokół samochodu.
Faktycznie może źle zinterpretowałem twoją wypowiedź :kufel:

: czw sty 10, 2008 18:09
autor: pszczyna
robertrog pisze:Masz inny sposób odpowietrzania ,mnie uczono TP,TL,PP,PL nigdy problemu nie było ,ale tak jak piszesz ma sens ,kwestia tylko większego nabiegania się wokół samochodu.
Faktycznie może źle zinterpretowałem twoją wypowiedź :kufel:
Twój sposób bardziej by pasował do FIATA 126p ponieważ tam idzie do tyłu jeden przewód i później jest roździelany na dwa tylne koła .
Myślę że temat mógł by być zamkniety!!!!!!

: ndz sty 20, 2008 13:50
autor: cwa88
No i Panowie d....:( zmienilem tylne zaciski na nowe. przewdo hamolcowy przy przednim lewym kole rowniez, zostala zalozona kompletna nowa pompa hamulcowa. Obiawy sa tego typy ze, nie ma pedalu(kest na 2-3 razem na postoju) w czasie jazdy za4-5. Nie ma powietrza w ukladzie. Przepuslime prze uklad ponad 1litr plynu i dalje to samo. Juz nie wiem co jest grane. Wszystko sie zaczęło od tego jak w Nowy Rok udezylem tylnim lewym kolem w krazweznik i musialem wymienic tylnia belke. Odłączylem przewody z tylu i potem zamontowalem (plyn zszedl c pompy) i juz do dnia dzisiejszego nie moge tego dokonczyc. Prosze pomocy bo juz skonczyly mi sie pomsly. Pzdr