Problem ze wskazaniami spalania w MFA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: Tical » pn sty 28, 2008 13:26

golfer_1984 pisze:Tical, zajrzyj tutaj:
http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm
:kufel: Dziekuje :kufel:



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » pn sty 28, 2008 17:02

a wie moze ktoś co jest odpowiedzialne za przekazywanie spalania na MFA ?? co moze być machnięte ze pokazuje tyle ??



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pn sty 28, 2008 21:19

golfer_1984 pisze:zajrzyj tutaj:
http://www.corrado.com.pl.../tips_trick.htm
_________________
Gofer jak zadziała masz u mnie piwo
Na razie nie sprawdze bo nie mam samochodu chwilowo

Pozdro



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 29, 2008 00:15

same nieścisłości

przwodzik MFA idzie od trójnika na rurce podciśnienia z serva pompy hamulcowej poprzez ścianę grodziowa do liczników. Na tyle licznika jest przymocowany "aparat" taka puszeczka ktory mierzy wartosc cisnienia w rurce i przekazuje je do MFA ktory z tego liczy spalanie.
wiec bledny odczyt moze byc spowodowany zlym cisnieniem w tej rurce (np nieszczelnosc) albo zwalonym tym aparatem , teoretcznie takze awaria MFA ale to bym wykluczyl
rurka nie idzie do zadnej skrznynki z bezpiecznikami ani nie ma do spalania kompletnie nic sonda lambda jak ktos sugerowal



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » wt sty 29, 2008 01:45

sas_gti pisze:same nieścisłości

przwodzik MFA idzie od trójnika na rurce podciśnienia z serva pompy hamulcowej poprzez ścianę grodziowa do liczników. Na tyle licznika jest przymocowany "aparat" taka puszeczka ktory mierzy wartosc cisnienia w rurce i przekazuje je do MFA ktory z tego liczy spalanie.
wiec bledny odczyt moze byc spowodowany zlym cisnieniem w tej rurce (np nieszczelnosc) albo zwalonym tym aparatem , teoretcznie takze awaria MFA ale to bym wykluczyl
rurka nie idzie do zadnej skrznynki z bezpiecznikami ani nie ma do spalania kompletnie nic sonda lambda jak ktos sugerowal
Człowieku tu mowa o MK3 :grin: a Ty piszesz o MK2!! :green_fuck: W MK3 nie ma żadnego wężyka podciśnienia za wszystko odpowiada komputer z którego wychodzi jeden kabelek z pina 27 i idzie do licznika :grin:



Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: Tical » śr sty 30, 2008 11:56

flatron316 pisze:
golfer_1984 pisze:zajrzyj tutaj:
http://www.corrado.com.pl.../tips_trick.htm
_________________
Gofer jak zadziała masz u mnie piwo
Na razie nie sprawdze bo nie mam samochodu chwilowo

Pozdro
Dziala na bank. Swietnie swietnie, dodajesz gazu i widac jak spalanie wzrasta, jedziesz, cisniesz gaz i widac jak spalanie momentalnie idzie w gore, super sprawa!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 475 gości