Strona 2 z 2

: śr maja 18, 2005 14:24
autor: lisisko
W żadnym wypadku nie wtłaczaj do skrzyni tawotu, bo to bardzo nie rozsądny pomysł. Zacznij od wymiany oleju w szkrzyni. W sklepie powiesz czego potrzebujesz, facet za ladą coś ci zaproponuje. Jeśli masz kanał to powinieneś sobie poradzić. Należy znaleźć korek spustowy i zalewowy. Nie jestem pewien czy jest jakiś kontrolny. Można też zamontować specjalny ciężarek na cięgnie, już była dyskusja na ten temat. Ewentualnie zestaw naprawczy, który kosztuje 8zł, taka plastikowa kulka. Znajduje isę ona dokłądnie pod lewarkiem.

: czw maja 19, 2005 21:18
autor: mnemonic
Ale banał u mnie: nową linkę trzeba było naciągnąć, bo pancerz linki wlazł trochę na plastik ten od regulacji :chytry:

Teraz biegi wchodzą dobrze, może nie rewelacyjnie ale dobrze. A docisk to już inna sprawa :bajer:

: pt maja 20, 2005 11:43
autor: tucha007
witam. Pewna nie jestem w 100% ale moj problem polegal na bardzo podobnych objawach. Najpierw ja bym polecala sprobować przykrecic poprostu srobke od biegów, koło silnika ( nie wiem jak to sie nazywa ), a pozniej wymieniac olej. Mialam ten problem tydzien temu. Powodzenia. :satan:

: pt maja 20, 2005 21:47
autor: Unicron
sylvii pisze:im bardziej silnik się rozgrzeje, tym gorzej
U mnie jest tak samo, na zimnej skrzyni luzik, ładnie wchodzi 1 i wsteczny, ale gdy tylko tem jest powyżej 70 stopni to jedynka ciężko wchodzi i zgrzyta; wsteczny tak samo. Reszta biegów wchodzi raczej ok (tzn nie zgrzyta wogóle, a i nie trzeba się siłować).

Czy zatem to może być wina oleju?? tzn gdy jest zimny toi jest poprzylepiany do trybików, ale gdy się rozgrzeje to spływa i źle smaruje?? Czy to tak włąśnie działa??

Czy to, że ma te obhawy tylko na 1 i wstecznym to w miarę normlane przy braku oleju, czy może to zwiastuje wymaine/remont skrzyni?

: pt maja 20, 2005 21:48
autor: Unicron
sylvii pisze:im bardziej silnik się rozgrzeje, tym gorzej
U mnie jest tak samo, na zimnej skrzyni luzik, ładnie wchodzi 1 i wsteczny, ale gdy tylko tem jest powyżej 70 stopni to jedynka ciężko wchodzi i zgrzyta; wsteczny tak samo. Reszta biegów wchodzi raczej ok (tzn nie zgrzyta wogóle, a i nie trzeba się siłować).

Czy zatem to może być wina oleju?? tzn gdy jest zimny toi jest poprzylepiany do trybików, ale gdy się rozgrzeje to spływa i źle smaruje?? Czy to tak włąśnie działa??

Czy to, że ma te obhawy tylko na 1 i wstecznym to w miarę normlane przy braku oleju, czy może to zwiastuje wymaine/remont skrzyni?

: pt maja 20, 2005 21:48
autor: Unicron
sylvii pisze:im bardziej silnik się rozgrzeje, tym gorzej
U mnie jest tak samo, na zimnej skrzyni luzik, ładnie wchodzi 1 i wsteczny, ale gdy tylko tem jest powyżej 70 stopni to jedynka ciężko wchodzi i zgrzyta; wsteczny tak samo. Reszta biegów wchodzi raczej ok (tzn nie zgrzyta wogóle, a i nie trzeba się siłować).

Czy zatem to może być wina oleju?? tzn gdy jest zimny toi jest poprzylepiany do trybików, ale gdy się rozgrzeje to spływa i źle smaruje?? Czy to tak włąśnie działa??

Czy to, że ma te obhawy tylko na 1 i wstecznym to w miarę normlane przy braku oleju, czy może to zwiastuje wymaine/remont skrzyni?

: ndz maja 22, 2005 10:38
autor: marsell
A u mnie jest dokładnie odwrotnie, tzn. cieżko wchodzą biegi (szczególnie I i II) na zimnym silniku a jak przejadę parę kilometrów to zaczyna być ok. i później jak silnik jest już rozgrzany to też jest cały czas w porządku. Czy to też może być wina oleju?
Pozdrawiam