Nie chce zapalić po wymianie uszczelki pod glowica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn gru 31, 2007 15:21

ok wtedy będzie łatwiej na pewno



Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » pn gru 31, 2007 16:51

mi cos tu nie gra JP to diesel 1,6 a nie 1,8 gti :bajer:


A wszystko przez kobiete....:D

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pn gru 31, 2007 17:01

kopciuch pisze:mi cos tu nie gra JP to diesel 1,6 a nie 1,8 gti :bajer:
może miało być 1P lub RP bo to silniki benzynowe 1,8 których nie ma w GTI
http://www.vwgolf.pl/?page_id=28
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 20:40 przez Szosownik, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn gru 31, 2007 19:55

Poluzuj trochę śruby na pokrywie zaworów i zobacz czy odpali.



Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » wt sty 01, 2008 19:13

przepraszam za błąd oznaczenie silnika to PF Tak jak pisałem autko odpaliło ale się okropnie zalewa i gaśnie Nie ma też odprowadzenia paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika Nie wiem czy ktoś przedemną przy tym grzebał Posprawdzam wszystko i dam znac A i jeszcze jedno czy wie ktoś skąd mogę śćiągnąc instrukcje obsługi do tego vw z tym silnikiem PF Pozdro


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » wt sty 01, 2008 20:15

Jeśli PF to wtrysk Digifant, na załączonym princie z Etki widać wyraźnie, że jest wężyk zasilający i powrotny.

Obrazek

pzdr


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » wt sty 01, 2008 22:25

nerlst, Dziękuje bardzo za pomoc a może wiesz jaka może być przyczyna że zalewa świece pzdr


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » wt sty 01, 2008 23:00

Może wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa, wykręć wszystkie świece i sprawdź jak z iskrą na każdej świecy. Może świece są tak zalane, że po wkręceniu nie ma na nich iskry i kolejne dawki paliwa tyko pogarszają sprawę.


pzdr


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » śr sty 02, 2008 00:47

nerlst, Iskra jest dobra świece mam teraz powykręcane i powypalane ale jak je wkręce i odpale to chwile jest oki a po chwili zgaśnie i już nie zapali bo sie znowu świece pozalewają


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » śr sty 02, 2008 00:57

A jak z tym przewodem powrotnym? Jest, czy go nie ma? Może masz coś nie tak z wtryskiem Digifant. Poszukaj na forum coś o nim.

Np. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=digifant

pzdr
Ostatnio zmieniony śr sty 02, 2008 01:01 przez nerlst, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » śr sty 02, 2008 01:28

nerlst, Jest ten przewód Tylko może wtryski są uszkodzone i za dużo leją paliwa co? Poszukam o tych wtryskach dzieki pzdr :helm:


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » śr sty 02, 2008 01:39

Odłącz klemę od aku na chwilę i zobacz czy to coś pomogło. Ewentualnie tak jak w tym linku co podałem, krs1 miał taki sam problem i stwierdził, że padł komp, może u Ciebie jest to samo, z tym że krs1 nie napisał czy rozwiązał problem. Pewnie przy zdejmowaniu głowicy odpiąłeś jakieś czujniki, a przed odpięciem czujników trzeba odpiąć klemę od aku, więc może reset kompa pomoże.


pzdr
Ostatnio zmieniony śr sty 02, 2008 01:44 przez nerlst, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

jbanach1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 18:59
Lokalizacja: polska

Post autor: jbanach1 » śr sty 02, 2008 16:35

przez kompa może zalewać świece jak masz uszkodzony czujnik temp. wody
komputer ma wtedy informację o zimnym silniku i cały czas jeżdzisz na ssaniu



Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » pt sty 04, 2008 13:31

jbanach1, Możliwe że tak właśnie jest ponieważ coś mam pogrzebane z tymi czujnikami sprawdze to i się odezwe pozdowionka


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 342 gości