Strona 2 z 2

: śr sty 02, 2008 23:12
autor: sle
guti pisze:odpiac szeroka wtyczke od ECU
odłączasz wcześniej aku?

: śr sty 02, 2008 23:38
autor: guti
sle pisze:odłączasz wcześniej aku?
nie, wylaczam zapłon i na podpietym aku odpinam wtyczke, nic sie nie dzieje zlego :)

: śr sty 02, 2008 23:42
autor: sle
dzięki za info.... przynajmniej się radyjko nie będzie resetować, jak coś :grin:

: czw sty 03, 2008 00:40
autor: Rek1n82
panowie nie czepiajcie sie szczegolow ja nie jestem elektrykiem a on mi tak resetowal kompa z reszta radze uzyc opcji SZUKAJ bo juz to bylo milion razy na forum (tak na przyszlosc) niektorzy maja tyle postow a zachowuja sie jak dzieci :goof:

: czw sty 03, 2008 10:03
autor: guti
Rek1n82, nie bardo lape Twoja wypowiedz. Za duzo w niej tzw. 'Flow' :)
Nie wydało Ci sie dziwne, ze elektryk wlaczyl zapłon na odpietym aku ? ZMIEN ELEKTRYKA ! Bo sie z Ciebie nabija, albo sam nie wie co robi.
Pozdro.

: czw sty 03, 2008 14:57
autor: sle
Rek1n82 pisze:z reszta radze uzyc opcji SZUKAJ bo juz to bylo milion razy na forum (tak na przyszlosc)
ooo moderator nam rośnie :grin:
Rek1n82 pisze:niektorzy maja tyle postow a zachowuja sie jak dzieci
to chyba nie do mnie :chytry: bo u mnie jeszcze mało postów, czyli do... :grin:

No a teraz... z tego co zauważyłem to wszyscy mówią przy tematach związanych z resetem kompa o odłączeniu aku i tyle. Jakoś ciężko spotkać wątek, w którym mówi się o metodzie, że włącza się zapłon, a później dopiero wyłącza aku.

Dobra, nie bijmy piany bo się prawdziwy wątek zgubił :crazy:

: czw sty 03, 2008 17:30
autor: guti
sle pisze:to chyba nie do mnie :chytry: bo u mnie jeszcze mało postów, czyli do... :grin:
pewnie do mnie :P
sle pisze:ciężko spotkać wątek, w którym mówi się o metodzie, że włącza się zapłon, a później dopiero wyłącza aku.
nie nie, mylisz pojecia :D najpierw aku a pozniej zapłon włączyc :D jak nie ma napiecia w ukladzie :D wtedy jeszcze mozna wycieraczki wlaczyc, ale tylko na 4,5 sekundy, nastepnie długimi swiatłami ( bez aku podpietego) zaswiecic 5 razy. Noo i w sumie to by było na tyle.

Sposoby sa dwa:
1 odpiac Aku
2 wyciagnac wtyczke bez zapłonu z ECu

Ospobiscie szybciej mi idzie z wtyczka :) 30 sekund i nie musze miec kluczy , no ale jak kto woli :)Pozdro

: czw sty 03, 2008 18:15
autor: sle
guti pisze:sle napisał/a:
ciężko spotkać wątek, w którym mówi się o metodzie, że włącza się zapłon, a później dopiero wyłącza aku.


nie nie, mylisz pojecia :D najpierw aku a pozniej zapłon włączyc :D jak nie ma napiecia w ukladzie :D wtedy jeszcze mozna wycieraczki wlaczyc, ale tylko na 4,5 sekundy, nastepnie długimi swiatłami ( bez aku podpietego) zaswiecic 5 razy. Noo i w sumie to by było na tyle.
moja wina.. już się całkiem zamieszałem i na śmierć zapomniałem o tej wycieraczce i światłach :grin: Teraz już będę pamiętać. Mam tylko nadzieję, że to bez znaczenia czy włączę przednie czy tylne wycieraczki :grin:

: czw sty 03, 2008 18:25
autor: guti
sle, no no, bo inaczej spalisz okladziny w prawym kole , albo Ci sie płyn we wposmaganiu zabąbelkuje :)

a ja uważam

: czw sty 03, 2008 21:47
autor: 2RaZ
ja muślę, że możesz mieć problem z pompa paliwa. Zawsze jak jeżdzi się na LPG to trzeba mieć min 1/4-1/3 paliwa w baku bo pompa cały czas pracuje. Jeżeli masz mało paliwa to możliwe że pompa juz njie jest w pełni sprawna...
Pozdrawiam!
:smoke: :smoke: :smoke: