Strona 2 z 3

: pt gru 21, 2007 21:03
autor: Itor
Markuzo pisze:problem z tym że kurcze jakby silnikiem krokowym coś było nie tak to by odrazu raczej gasł, ja bardziej myślę ze to przepływomierz i chyba od tego zacznę.
w AGG pada TPS i on tez wplywa na wolne obroty o czym sam sie przekonalem

: pt gru 21, 2007 21:04
autor: Darcyn
przeplywke zbadasz na vagu. krokoeca jako takiego tam nie masz!!!

: pt gru 21, 2007 21:12
autor: Markuzo
Darcyn pisze:przeplywke zbadasz na vagu
z tego co słyszałem nie zawsze pokazuje błędy z przepływomierza

[ Dodano: 21 Gru 2007 20:13 ]
ale ktoś miał VAGA morze pamiętasz kto przywoził na spoty, bo bym sie z nim zgadał na niedziele bo warto to sprawdzić

: pt gru 21, 2007 21:14
autor: Darcyn
jakie bledy?? przeciez zczyta ci wartosci i porownujesz

: pt gru 21, 2007 21:14
autor: Markuzo
Itor pisze:TPS
????????????????? coś więcej :shock:

: pt gru 21, 2007 21:17
autor: Itor
Markuzo pisze:
Itor pisze:TPS
????????????????? coś więcej :shock:
TPS czujnik polozenia przepustnicy

: pt gru 21, 2007 21:29
autor: Paweł Marek
Trochę się uprę . AGG ma silniczek ustawiający położenie przepustnicy, jak każdy wtrysk w MK3, z wyjątkiem digifanta w GTI . Jest to tzw silnik krokowy.
Falowanie obrotów owszem zwykle wynika ze złego sterowania tego silnika przez ECU, co z kolei jest spowodowane wadliwymi informacjami od różnych czujników, np TPS. Więc silniczek krokowy może być sprawny, a obroty falują, to jasna sprawa.
Natomiast takie zawieszania sie obrotów i wracanie ich do normy bez dalszego falowania może wynikać z blokowania się silniczka w danej pozycji, spowodowanego uszkodzeniem mechanicznym. Może nie musi.

: pt gru 21, 2007 21:31
autor: Itor
Paweł Marek pisze:Trochę się uprę . AGG ma silniczek ustawiający położenie przepustnicy, jak każdy wtrysk w MK3, z wyjątkiem digifanta w GTI . Jest to tzw silnik krokowy.
Falowanie obrotów owszem zwykle wynika ze złego sterowania tego silnika przez ECU, co z kolei jest spowodowane wadliwymi informacjami od różnych czujników, np TPS. Więc silniczek krokowy może być sprawny, a obroty falują, to jasna sprawa.
Natomiast takie zawieszania sie obrotów i wracanie ich do normy bez dalszego falowania może wynikać z blokowania się silniczka w danej pozycji, spowodowanego uszkodzeniem mechanicznym. Może nie musi.
konczac temat - w AGG czujnik od krokowego i TPS porusza sie po magnetycznej sciezce ktora sie wyciera i tyle, nie da sie tego zregenerowac, mozna przeczyscic jak nie pomoze przepustnica do wymiany i nie ma bata

: pt sie 21, 2009 15:09
autor: golfmk3gti
Noi jak?? :grin: wiadomo co tam mu dolegalo? tak sie sklada ze mam identycznego golfa oraz identyczny problem wiec??? jak to ugryść?? czekam na info

: pn sie 24, 2009 22:35
autor: franektm
Panowie ja tez mam AGG i problem jest taki ze przy zmienie biegow na wyzszy i agresywnym puszczeniu sprzegla chwile go przytrzyma i za chwile idzie ale strata mocy jest tak wyrazna ze o zamieszaniu kolami na 2ce mozna zapomniec... Elementow jakie wymienilem juz: aparat zaplonowy, przeplywomierz, kable, swiece, czujnik polozenie walu.
Czesto jest tez tak ze przy dojachaniu do skrzyzowania i wcisniecu sprzegla na chwile spadna obroty i wracaja do normy...

: wt sie 25, 2009 23:36
autor: pawel kog
masz krokowy .sprawdz sobie przepustnice moze brudna,lub czujnik polozenia moga tez byc polaczenia elektryczne,moze pompa paliwa moze nie ma cisnienia jej przekaznik.szczelnosc wlotu powietrza.w moim golfie GTI tez AGG silnik gasl przy 140 i powyzej ale przywyklem i po prostu odpalalem silnik na nowo i kontynuowalem jazde zeby nie gasl to zwalnialem.sprzedalem bo nie moglem znalezc usterki.a jak go kupilem jakis baran zle podlaczyl radio i popalil przewody w instalacji dobrze ze zajzalem bo by sie spalil.

: śr sie 26, 2009 23:22
autor: Killof102
Mam silnik 2e i dzieje sie to samo. Przy zejściu z obrotów lubi zgasnąć i czasami mu obroty falują. Dodam, że jak zgaśnie przy zejściu z obrotów to trzeba go troche pokręcić by zapalił. Podłączałem do VAG i zero błędów w silniku. Co robić ?

: czw sie 27, 2009 08:04
autor: FidoRS
Miałem dokładnie identyczne objawy. Poprostu pozbyłem się luzu pancerza linki gazu poprzez przesunięcie pancerza na regulatorze o dwa ząbki. Regulator jest tam gdzie kończy się pancerz i wychodzi z niego linka w komorze silnika.