Strona 2 z 2

: wt maja 10, 2005 21:25
autor: Pawel J
Ja u siebie w golfie miałem rdzę na tylnej klapie - kupiłem farbę na rdzę - POLRUST (20 zł za 0,7l). Malujesz na rdzę i tworzy powłokę. Polecił mi ją lakiernik. Na wszelki wypadek na to podkład i lakier.

: wt maja 10, 2005 22:07
autor: daaroo
baranka mozna tez kupic w spray-u

: wt maja 10, 2005 22:18
autor: dino84
Kolor dobiera sie z klapki wlewu paliwa.
Po numerze lakieru troche kijowo dobierac bo wiadomo ze lakier samochodu kilkunasto-letniego jest juz wyblakly i rozni sie od nowego.

: czw maja 12, 2005 19:30
autor: ćwikła
A ja mam pytnko troche z innej beczeki...ile powinien schnac lakier w komorze????Tak zeby autko po wyjsciu z komory mogło norlmalnie ruszyc w trase??

: czw maja 12, 2005 20:09
autor: bartuch
Mam podobny problem w moim mk2. Wymyśliłem zeby wyczyscic te rdze, zabezpieczyc przed dalszą korozją i zakryć to plastikowymi nadkolami

: czw maja 12, 2005 20:12
autor: malgosk
Ja właśnie coś takiego u siebie zrobiłem, tzn. kupiłem lakier (w sklepie dobrali mi na podstawie numeru lakieru z nalepki oryginalnej), a potem pojechałem do lakiernika. Po oczyszczeniu ukazała się blacha tak dziurawa, że niezbędne było wspawanie blachy w to miejsce (od strony kierowcy). Reszta prac to żywica => baranek => farba oryginalna => od spodu środek na bazie biteksu.

Muszę jeszcze zamocować w tym miejscu chlapacze, gdyż po następnej zimie może wyjść to samo.

Przy okazji zabezpieczyłem całe podwozie i profile 9w środku). Koszt tej zabawy: 420 zł.

: czw maja 12, 2005 21:31
autor: Pawel-T
ćwikła pisze:A ja mam pytnko troche z innej beczeki...ile powinien schnac lakier w komorze????Tak zeby autko po wyjsciu z komory mogło norlmalnie ruszyc w trase??
to zalezy na jakim utwardzaczu jest farba ale tak ok 2h po wyjsciu z suszarni i ochlodzeniu sie auto moze jechac dalej

: czw maja 12, 2005 22:23
autor: ćwikła
oki a ile autko musi stac w suszarni???

: pt maja 13, 2005 15:54
autor: Pawel-T
2h ale to tez zalezy jaka temp jest w suszarni