Strona 2 z 2

: wt gru 18, 2007 22:25
autor: agrala
trzeba sprawdzic czy nie jest dziurawa i wyminic ja na nowa jak jest uszkodzona

: wt gru 18, 2007 22:26
autor: MatMax
Jak to RP-ku obroty na początku szaleją ale po przejsciu na gaz wszytko się normuje...

Nie to nie odma... właśnie poszedłęm sprawdzić to...

: wt gru 18, 2007 22:30
autor: agrala
MatMax pisze:Jak to RP-ku obroty na początku szaleją ale po przejsciu na gaz wszytko się normuje...
tzn?

: wt gru 18, 2007 22:34
autor: MatMax
Po odaleniu obroty trzymią się równo, tak około 1000 obrotów.... po kilkudziesięciu sekundach obroty spadają do 500 a nawet niżej... Jak przejdzie na LPG wszytko wraca do normy... robilem kilka razy reseta ECU ale to pomaga na jakiś czas a nie rozwiązuje problemu...

: wt gru 18, 2007 22:40
autor: agrala
http://vw2.info/vwforum/kody/
przeczytaj i przetestuj, jezeli komp lapie jakies bledy to bedziesz wiedzial od czego.
Najlepiej przed sprawdzeniem zresetyj kompa i wtedy zrob 10 min jazde probna na beznynie

[ Dodano: 18 Gru 2007 21:44 ]
po tym co napisales to wyglada na to ze masz zle ustawiona emulacje gazu i komp rozjedza ci si na benzynie. Poszukaj na forum o emulacji sond lambda. Zla emulacja objawia sie tym ze po jakims czasie jazdy na LPG silnik zaczyna zle pracowac na benzynie i wtedy pomaga reset ale na krotko.

: śr gru 19, 2007 17:57
autor: MatMax
Dzięki za ten link. Punkt dla Ciebie:) Z pewnością spróbuje zdiagnozować mego RP-ka.

Czy możecie mi powiedzieć co powinło się znajdować w otworze zaznaczonym strzałką?
Obrazek

: śr gru 19, 2007 18:03
autor: agrala
dawno tego nie rozbieralem ale o ile pamietam tak powinno byc.
Niech jeszcze ktos sie wypowie